אינוביד משתפת פעולה בענן עם ענקיות בינלאומיות

החברה משיקה פתרון המחבר וידיאו אינטראקטיבי עם ערוצי השיווק בענן, דרך שיתופי פעולה עם יבמ, אורקל ואדובי

צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד שותף של אינוביד

אינוביד (Innovid) הישראלית השיקה את חבילת ענן השיווק שלה, בשיתוף פעולה עם הענקיות יבמ (IBM), אורקל (Oracle) ואדובי (Adobe).

בשנים האחרונות, פתרונות ענן בתחום השיווק (Marketing Clouds) צוברים תאוצה ומאפשרים לעולם השיווק להפוך פרסונלי וממוקד יותר, בערוצים כמו מייל, אתרים, הודעות SMS ושיווק חברתי. פתרונות הענן מאפשרים לערוצים הללו להיות מסונכרנים האחד עם השני ומאפשרים למשווקים לקיים רצף תקשורתי מותאם אישית לצרכנים – בכל מסך שבו הם נמצאים.

הפלטפורמה הקיימת של אינוביד מאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד את השימוש בווידיאו, על גבי כל מכשיר. המוצר החדש שלה, Marketing Cloud Suite, מחבר את הווידיאו לענן, דרך שיתופי הפעולה עם חברות הענק. הדבר מאפשר חיבור בין וידיאו אינטראקטיבי לערוצי שיווק אחרים.

המוצר מציע למשווקים מידע על בסיס דפוס אינטראקצית הצרכן עם הווידיאו ובסנכרון מלא עם יתר ערוצי השיווק. פלטפורמת הווידיאו של אינוביד מאפשרת למפרסמים לנהל את הקמפיין שלהם באופן מושכל, על ידי ניתוח בזמן אמת של איכויות המדיה, כולל יכולת צפייה, הונאות ובטיחות מותג, כמו גם ביצועים. על פי החברה, חבילת ענן השיווק החדשה מציגה שיפור של הביצועים ומוודאת עמידה ב-KPIs מותאמים, על ידי שליחת התראות, השעיית הגשה או ביצוע חסימת פרסומת וידיאו בזמן אמת, בקמפיינים שלא עומדים בסף הרצוי.

לדברי צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד שותף של אינוביד, "מעבר לכל מסך נמצא אדם, ויש כאן הזדמנות לפנות לכל צרכן באופן אישי יותר ולהתאים לו את ההצעה הכי רלוונטית עבורו. חבילת ענן השיווק החדשה מאפשרת למשווקים להמיר מודעות טלוויזיה קיימות לסרטונים מותאמים אישית, על כל מסך, בהתבסס על חשיפות ואינטראקציות קודמות בכל ערוצי השיווק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים