חואן צ'ינצ'ילה, לנובו: "המנמ"ר נדרש ללכת לענן ולניידות"

לדברי צ'ינצ'ילה, מנהל שיווק לאזור EMEA בלנובו, "אלה הדרכים היחידות שיסייעו לו לשרוד בעולם התחרותי של היום"

"המנמ"ר הארגוני נדרש לממש ובמהירות שתי מגמות-על טכנולוגיות, ובמקביל – מחשוב נייד ומחשוב ענן. אלו הן הדרכים היחידות שיסייעו לו לשרוד בעולם התחרותי של היום", כך אמר חואן צ'ינצ'ילה, מנהל שיווק לאזור EMEA, לנובו (Lenovo).

צ'ינצ'ילה דיבר בפתח אירוע שערכה לנובו ישראל, במסגרתו הושקו שלושה מוצרים חדשים של החברה: Yoga Book ,Yoga 910 ו-Miix 510. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במתחם קסטיאל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 משווקים ועיתונאים, והנחתה אותו דנה כהן, מנהלת שיווק לנובו ישראל.

לדברי צ'ינצ'ילה, "החברה השקיעה בהפיכתה לגלובלית, וכעת אנו מדורגים בין 100 המותגים הראשונים בעולם". חזון החברה, אמר, "הוא לעשות את חיי המשתמשים לטובים יותר, כך שיוכלו לעבוד ביותר יעילות. הדבר ייעשה על בסיס רכיבי קצה חכמים, תשתיות IT, שירותים מקושרים ופתרונות ענן עם דגש על חוויית משתמש". על מנת לממש את החזון, אמר צ'ינצ'ילה, "החברה עברה שינוי בעצמה: מחברת חומרה – לחברת חומרה, תוכנה ושירותי ענן".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"השקענו רבות בהקשבה ללקוחות, בארגונים ובמגזר הפרטי", אמר צ'ינצ'ילה, "בנינו מותג חזק שמדברים עליו, שהלקוחות היו שותפים בבנייתו".

לדבריו, "החדשנות היא ב-DNA שלנו, אנו משקיעים במחקר ופיתוח מדי שנה סכום של 1.2 מיליארד דולר. הדבר נעשה עם 5,000 מהנדסים, חוקרים ומדענים, עם יותר מ-6,500 פטנטים רשומים. יש לנו אינקובטורים המסייעים לחברות סטארט-אפ, לצד 46 מעבדות ומרכזי מו"פ, ואנו משקיעים גם בישראל". כך, סיכם, "החברה חווה צמיחה שנתית של 20% זה 11 שנה".

אלי חזן, מנהל קו מוצרים בלנובו ישראל. צילום: קובי קנטור

אלי חזן, מנהל קו מוצרים בלנובו ישראל. צילום: קובי קנטור

אלי חזן, מנהל קו מוצרים בלנובו ישראל, אמר כי "המוצרים אותם השקנו היום מעידים כי אנו לא מדברים על חדשנות, אנו מממשים אותה הלכה למעשה. נתח השוק שלנו בתחום צרכני הוא קרוב ל-30%, והמטרה שלנו היא לגדול בעקביות".

הבולט במשפחת המוצרים החדשה, אמר חזן, "הוא ה-Yoga Book, היוצר קטגוריית מוצרים חדשה ובוחן מחדש את הדרך בה טאבלט צריך להראות ולפעול".

לדבריו, "זהו מכשיר דק מאוד, אשר רחוק מהטאבלטים בהם התרגלנו להשתמש. זהו מכשיר ה-2-ב-1 הדק ביותר בעולם".

הוא סיים בציינו כי "ה-Yoga Book מציע תכונות שלא נראו עד כה, כגון Halo Keyboard – מקלדת מגע מזכוכית עם תאורה אחורית, שאינה מורכבת ממקשים פיזיים ומוצגת באופן וירטואלי רק בעת שיש בה צורך. המכשיר מצויד גם בעט אלקטרוני דו-שימושי (Real Pen) ובאמצעותו ניתן לכתוב על נייר המוצב על הפאנל או ישירות על הפאנל עצמו. כל החומר הנוצר, החל מרישומים או איורים ועד לציורים ולפתקים, עובר המרה דיגיטלית ונשמר במכשיר".

רון שבתאי, מנהל תחום צרכני, לנובו ישראל. צילום: קובי קנטור

רון שבתאי, מנהל תחום צרכני, לנובו ישראל. צילום: קובי קנטור

רון שבתאי, מנהל תחום צרכני, לנובו ישראל, הציג את Yoga 910. לדבריו, "זה המחשב ההפיך הדק ביותר, עם יותר נוחות בעבודה. הוא מציע למנהלים בכל הדרגים אפשרויות אימות ואבטחה נוחים לשימוש, הבאים לידי ביטוי בקורא טביעות אצבע".

שבתאי סיים בהציגו את ה-MiiX 510. זה לדבריו "מחשב קל משקל, המגיע עם גרסה מלאה של Windows 10, והוא תוכנן כך שהוא יוכל לטפל באותן מטלות של מחשב נייד – עיבוד תמלילים, הכנסת נתונים וניתוחם, עריכה ועיצוב".

הוא סיים בציינו כי "חוויית הקלדה נוחה חשובה מאוד בהיבט הפרודוקטיבי, ולכן שיפרנו את המקלדת והגדלנו את אורך תנועת המקשים שלה, במטרה לספק חוויית הקלדה טבעית ויעילה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים