כמה אנשים מחוברים לאינטרנט ברחבי העולם?

מנתוני הדו"ח של איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי, נמצא כי 47% מאוכלוסיית העולם מחוברת ● הנתון עדיין רחוק מהמטרה ששם לעצמו האו"ם - 60% עד 2020 ● כיום, כ-3.9 מיליארד איש - מנותקים

לא לצרוך סתם = לשמור על כדור הארץ ודיריו. אילוסטרציה: BigStock

כחצי מאוכלוסיית העולם ישתמשו באינטרנט עד סוף השנה הנוכחית – כך עולה מדוח של האו"ם. זאת, לאור העובדה כי המחירים ממשיכים לרדת והתפוצה של הרשת הסלולרית ממשיכה ללכת ולהתרחב.

מנתוני הדו"ח של איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (International Telecommunication Union), המהווה סוכנות של האו"ם, עולה כי במדינות המפותחות מספר המשתמשים באינטרנט מגיע ל-80% מכלל האוכלוסייה. במדינות מתפתחות המספר מוערך בכ-40%, ואילו במדינות חלשות מכך המספר נאמד ב-15%.

כך, למשל, בכמה מהמדינות העניות ביותר באפריקה, ההערכה היא כי רק 10% משתמשים באינטרנט. רוב "המנותקים" הם האוכלוסיות המוחלשות יותר: נשים, מבוגרים, חסרי השכלה, עניים והמתגוררים באזורים כפריים.

מבחינה גלובלית, כאמור, 47% מאוכלוסיית העולם מחוברת. ואולם מדובר פחות מהמטרה ששם לעצמו האו"ם – 60% עד 2020. כ-3.9 מיליארד איש – יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם, מנותקים.

"ב-2016, אנשים לא יצטרכו יותר להתחבר לאינטרנט – הם יהיו באינטרנט. התפשטות הרשתות G3 ו-4G ברחבי העולם הביאו את הרשת ליותר ויותר אנשים", נכתב בדו"ח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים