בגלל פרשת ה-Note 7: בעיות במשלוחי מכשירים עם סוללות ליתיום

לקוחות נתקלו בבעיות לקבל מכשירים עם סוללות כאלה, כולל בחברות שילוח גדולות כמו UPS

חברות המשלוחים לא רוצות להתעסק עם משלוחי מוצרים בעלי סוללות ליתיום - לפחוחת לא בדרכי האוויר. צילום אילוסטרציה: BigStock

ההיסטריה סביב הסוללות המתפוצצות של ה-Galaxy Note 7, שהובילה בסופו של דבר לביטול המכירות של המכשיר ולאיסופם של אלה שכבר נמכרו, חורגת מעבר לגבולות הגזרה של סמסונג (Samsung). חברות שילוח המטענים לקחו את ההחלטה של חברות התעופה לאסור להעלות למטוסים מכשירי Note 7, אפילו כבויים, צעד קדימה: לפי דיווחים, בכמה מקרים נתקלו לקוחות בבעיות בקבלת משלוחים לכתובת שלהם בגלל הערכה שמדובר במכשירים שיש בהם סוללת ליתיום.

אם ההחלטה הזו תהפוך לגורפת, תיתכן בעיה רצינית מאוד בשוק בכלל ובמשלוחי הטלפונים בפרט.

לפי דיווח שעלה לרשת, לקוח קיבל תשובה מנציג של UPS כי החברה לא יכולה להעביר משלוחים של מכשירים שמכילים סוללות. במקרה המסוים הזה היה מדובר במכשיר רפואי שנחשד כמכיל סוללה ולא מעבר לכך – ולכן הוחזק במחסן ולא הועבר ללקוח.

פנייה לחברת המשלוחים הגדולה כדי לבדוק את העניין העלתה את התשובה שהיא פועלת לפי הוראות הרגולציה. "כחברה ששמה את הדגש החזק ביותר על בטיחות, יש לנו תוכנית מורחבת לטיפול בסוללות ליתיום שכוללת מיכלים עמידים לשריפה בתקן תעשייתי, צעדים לאבטחת הסביבה וכן תרגולים וביקורות עבור עובדים ולקוחות כאחד", אמר דובר UPS.

יצוין כי ההגבלות הללו התגלו במשלוחים שנועדו במקור להעברה באוויר, אולם נראה שבכל בכל מה שקשור לשינוע יבשתי, במשאיות, לא אמורה להיות בעיה – לפחות בינתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים