טים קוק הופיע ברשימת מועמדים לסגנות הנשיאה קלינטון

הדלפה אחרונה של מיילים מהמטה הדמוקרטי חושפת כי צוותה של המועמדת לנשיאות הרכיב רשימה של מועמדים לתפקיד סגן הנשיאה, וזו כוללת מספר אישים ומובילים מעולם העסקים

טים קוק, מנכ"ל אפל

שמו של מנכ"ל אפל (Apple), טים קוק, הופיע ברשימת סגנים פוטנציאליים של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, כך מגלה אחד המכתבים שנכללו בין המיילים אשר נגנבו מיו"ר הקמפיין של הילרי קלינטון, ג'ון פודסטה, וששוחררו על ידי ויקיליקס (Wikileaks).

המייל שנחשף מכיל רשימה מכובדת של מועמדים לאיוש תפקיד סגנה, אם וכאשר תבחר.

הרבה אנשי עסקים בכירים ויריב מובס אחד

הרשימה שנשלחה מפודסטה אל קלינטון מונה 39 שמות, וכוללת בין היתר גם את מייסד מיקרוסופט (Microsoft), ביל גייטס, את מנכ"ל בלומברג (Bloomberg) וראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, את מנכ"ל סטארבקס (Starbucks), הווארד שולץ, את יו"ר ומנכ"ל קוקה-קולה (Coca Cola), מוהטר קנט, וכן את שמו של מנכ"לה של הענקית מקופרטינו, קוק.

לצד אנשי העסקים הבכירים מופיע גם שמו של הסנאטור, ברני סאנדרס, מי שהיה יריבה של קלינטון בפריימריז הדמוקרטים.

קבוצות מזון גולמיות

בהודעת הדואר האלקטרונית – שנשלחה ב-17 במרץ, 2016, אל הכתובת [email protected], המופיעה ככתובת הדוא"ל האחרונה של קלינטון – מציע פודסטה למועמדת מטעם מפלגתו "מקבץ ראשוני של אנשים שיש לשקול לתפקיד סגן הנשיא". יושב הראש הדמוקרטי כותב במייל כי הרשימה מאורגנת "בקבוצות מזון גולמיות".

אלא שנכון לעכשיו אין כל וודאות בניצחונה של המועמדת הדמוקרטית בבחירות שיתקיימו בארצות הברית ב-8 בנובמבר, והמנכ"ל המצליח יישאר ככל הנראה באפל, לרווחת בעלי המניות שלה.

קוק, כפי שניתן לשער, נמנה על חובביה של קלינטון, ויכול היה להיות מרגש לראות אותו נכנס כהומוסקסואל מוצהר לנעלים של סגן הנשיאה, במעין היפוך תפקידים היסטורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים