Prodware ומקסופט יישמו את מערכת ה-ERP של מיקרוסופט בסופלקס; השווי: מאות אלפי דולרים

המערכת נועדה לשמש את מערך הפעילות הגלובלי של סופלקס והיא כוללת, בין היתר, מודולים שישמשו את הפעילות הפיננסית, הרכש והייצור, המלאי והלוגיסטיקה, ההפצה, המכירות ומשאבי האנוש ● שמעון בכר, מנכ"ל סופלקס, "בחרנו ב-Dynamics AX של מיקרוסופט כיוון שזיהינו את העליונות הטכנולוגית שהיא מציגה"

החברות Prodware ישראל ומקסופט יטמיעו את מערכת ה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft) – ה-Dynamics AX 2009 – בחברת סופלקס, המייצרת ומשווקת עדשות מגע בישראל ובאירופה. המערכת נועדה לשמש את מערך הפעילות הגלובלי של סופלקס והיא כוללת, בין היתר, מודולים שישמשו את הפעילות הפיננסית, הרכש והייצור, המלאי והלוגיסטיקה, ההפצה, המכירות ומשאבי האנוש. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום אך גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי דולרים.

לדברי שמעון בכר, מנכ"ל סופלקס, "כחברה שחרטה על דגלה מובילות שוק בתחומי הייצור, השיווק והמכירות, בחרנו ב-Dynamics AX של מיקרוסופט כיוון שזיהינו את העליונות הטכנולוגית שהיא מציגה. הבחירה תאפשר לנו לשמר את היתרון התחרותי שלנו בשוק ולהמשיך את התפתחות החברה בארץ ובחו"ל".

ד"ר שלום ברויאר, מנכ"ל מקסופט, אמר, כי "מקסופט השקיעה מאמצים ניכרים בשנה האחרונה כדי להתמקצע במערכת זו ולהוביל את היישום בשוק הישראלי על סמך הניסיון הרב שצברה ביישום מערכות ERP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים