ווטסאפ מתעדכנת עם חידושים סטייל סנאפצ'ט

האפליקציה מציגה שלל חידושים, בהם אפשרות לשרבוט על תמונות וסרטונים, מדבקות ותמיכה בקבצי GIF ● אבל האם כדי לנצח את המתחרות צריך להתמקד בהשוואת תכונות?

פיצ'ר שימנע מבוכה? צילום אילוסטרציה: BigStock

ווטסאפ (WhatsApp) הוסיפה לעדכון הבטה החדש שלה תכונות חדשות שכוללות, בין השאר, תמיכה בקבצי GIF – שבטרם העדכון נבחנה באופן נרחב כתכונה מוסתרת ביישום. החברה מחדשת בנוסף עם תמיכה במדבקות.

החידושים של ווטסאפ כוללים השראה רבה מאפליקציות אחרות בתחום – פייסבוק מסנג'ר (Facebook Messenger) ובמיוחד סנאפצ'ט (Snapchat). מדובר בעיקר על החידושים הוויזואליים, כמו הוספת יכולת לכתיבה ושרבוט על תמונות, עם אפשרויות לשנות את הגופן והצבעים.

סט המדבקות החדש – שנעשה על ידי טוויטר קוד פתוח (Twitter Open Source) ונקרא Twemoji – זמין לשימוש על ידי כל מי שפועל תחת רישיונות MIT ו-Creative Commons. ניתן לחבר את המדבקות לקטעי וידיאו ולתמונות, ולהדביק עליהם מספר מהן בכל פעם.

מה עוד התחדש?

מעכשיו אפשרי להעביר את אותו המסר לצ'טים מרובים בבת אחת. תפריט השילוח או השיתוף שונה בהתאמה, כדי שמי שנמצאים עם המשתמש בקשר בתדירות הגבוהה ביותר מבין האנשים והקבוצות יופיע בראשית הרשימה שתוצע לו.

כמו כן, במהלך הקלטת וידיאו בווטסאפ ניתן מעתה להחליק למעלה ולמטה בכדי להתקרב ולהתרחק. הקשה כפולה תוך כדי הקלטת סרטון תביא למעבר במהירות בין המצלמה הקדמית לאחורית.

עוד התחדשה האפליקציה בתכונת פלאש מסך הפונה לחזית. כך, התצוגה הופכת לבהירה יותר כאשר מצלמים סלפי בתנאי תאורה נמוכים.

התכונות החדשות כבר מגיעות אל המשתמשים ברחבי העולם ומופיעות לאחר ביצוע העדכון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים