Salesforce מקימה לתחייה את איינשטיין

לא מדובר באלברט או במעבד התמלילים, אלא בשכבת בינה מלאכותית שמוטמעת בפתרון החברה, ומטרתה לנתח את הנתונים שמגיעים מהפעילות העסקית של הארגונים

מוסיפה כלי AI לפלטפורמה שלה. סיילספורס

Salesforce.com, מהחברות המובילות בתחום ה-CRM בענן ובפתרונות מבוססי שימוש, הטמיעה בפתרון המוביל שלה שכבת בינה מלאכותית חדשה אותה היא מכנה איינשטיין, או בשם המלא, Salesforce Einstein.

מדובר בשכבה שמטרתה לנתח את הנתונים שמגיעים מהפעילות העסקית של החברה, מתכתובות שהעובדים מבצעים בתוך המערכת ועם גורמים מחוץ לה, הודעות דואר אלקטרוני וכן תזרימים שמגיעים מרשתות חברתיות ועוד. המערכת, המבוססת על אלגוריתם מתוחכם ומורכב, אשר יכול לנתח נתונים שמגיעים גם ממקורות אינטרנט של הדברים ובסופו של דבר להוציא תובנות שיובילו לקבלת החלטות מודעת.

הליד הכי מבטיח

ב-Salesforce מתייחסים אל איינשטיין כאל שכבה חכמה במיוחד שיושבת בין הנתונים לבין האפליקציות בהן משתמשות החברות בפועל, כשבסופו של דבר המשתמשים פשוט יתרגלו אל המידע המתקבל מן השכבה הזו, כאל חלק בלתי נפרד מהפלטפורמה שמטרתו לספק מידע מוכן לשימוש.

הפיתוח של איינשטיין בוצע בתוך החברה אך בזכות סדרה של רכישות שהיא ביצעה בתקופה האחרונה בתחום הבינה המלאכותית, כולל Metamind ו-RelatedIQ.

כך או כך, השימוש באיינשטיין הינו רב תחומי. כך, לדוגמה, הוא יכול לעזור כדי לזהות את הליד הכי מבטיח מתוך רשימה של אפשרויות אליהן יכולים אנשי המכירות לגשת. הוא יכול לעזור בתחום האנליטיקה, וכן בתחום אפליקציות הקהילה ועוד.

"לקוחות יוכלו להשתמש בבינה מלאכותית מבלי שהם יצטרכו לשכור מדעני נתונים", אמר ג'ון בל, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל התוכן ב-Salesforce.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים