מד"א שלי: להזמין אמבולנס מהסמארטפון

אפליקציה חדשה של מגן דוד אדום מאפשרת לתקשר עם מוקד החירום בלחיצת כפתור ולדווח ממוקדי אירועים ● היא מותאמת גם לכבדי שמיעה ודיבור

להציל חיים מהטלפון החכם. מד"א שלי

מגן דוד אדום השיק את אפליקציית מד"א שלי, שנועדה לסייע במקרי חירום. האפליקציה מאפשרת להזמין אמבולנס בלחיצת כפתור, תומכת בכבדי שמיעה ודיבור באמצעות צ'טים, ומאפשרת שיחות וידיאו.

בלחיצת כפתור פשוטה באפליקציה ניתן ליצור קשר ישיר עם מוקד החירום 101 של מגן דוד אדום ותורן המוקד יזהה באופן אוטומטי את מיקומו של המתקשר. כל אחד יוכל להזין לאפליקציה מבעוד מועד מידע רפואי חיוני, כמו מחלות כרוניות, אלרגיות, רגישות לתרופות, תרשים אק"ג וסיכום מחלה אחרון. המידע שהוזן לאפליקציה יופיע באופן מידי ומאובטח, עם קבלת הקריאה, במערכת השליטה והבקרה במוקד של מגן דוד אדום, ועל פי הארגון יסייע משמעותית בקיצור הליך התשאול של המוקדן. הרקע הרפואי יועבר לצוות האמבולנס שייצא לחולה.

מד"א שלי מאפשרת תקשורת בכמה דרכים, כאשר אחת מהן תסייע לאוכלוסיות כבדי השמיעה וכבדי הדיבור. כשיציינו זאת כחלק מהמידע הרפואי, מידע זה יופיע מידית מול עיניו של תורן המוקד, ויאפשר להם להזעיק עזרה באמצעות צ'ט עם החובשים והפרמדיקים שבמוקד.

האפליקציה – גם לעזרת קרובים או חברים

עוד מאפשרת האפליקציה להזעיק עזרה עבור קרובים או חברים. ניתן להטמיע כתובות ומידע רפואי של הקרובים ובעת הצורך להזעיק אליהם אמבולנס בלחיצת כפתור.

בעת אירוע כלשהו, כמו תאונה או מצב חירום אחר – מד"א שלי מאפשרת שליחת תמונה או שיחת וידיאו בשידור חי, שתאפשר למוקדן ליצור תמונת מצב ולקבל החלטות מצילות חיים על מנת להזניק לאירוע את הכוחות הנדרשים ולתדרך את המשתמש כיצד לפעול עד להגעת צוותי מד"א למקום.

האפליקציה זמינה להורדה ב-Google Play ובימים הקרובים תועלה גם ל-App Store.

אלי בין, מנכ"ל מגן דוד אדום, אמר כי הארגון "נמצא בחזית הטכנולוגיה של רפואת החירום הטרום אשפוזית ונחשב בין המובילים בעולם בתחום זה. אנחנו משקיעים ומפתחים טכנולוגיה מתקדמת, ומציבים רף גבוה בתחום, על מנת למקסם פעילות מצילת חיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ויקה אוט

    אני רוצה אמבולנס כי שלי לב כוהב

אירועים קרובים