Aqua מגייסת עשרות עובדים; מינתה סמנכ"לית חדשה למשאבי אנוש

החברה מעוניינת להכפיל את כוח האדם שלה ומציעה תפקידי פיתוח, מחקר, מוצר ומכירות - לפעילותה בישראל ובארצות הברית

קרן זוהר, סמנכ"לית משאבי האנוש של Aqua Security. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ הישראלי Aqua Security, שעוסק בהגנה על מערכות שמפעילות ארכיטקטורה של קונטיינרים, הודיע כי יגייס עשרות עובדים, במטרה להכפיל את כוח האדם שלו. במקביל, מינתה החברה את קרן זוהר לסמנכ"לית גיוס ומשאבי אנוש.

Aqua הוקמה לפני כשנה בלבד ומספקת פתרונות אבטחת מידע לתחום הקונטיינרים הווירטואליים (Docker). בחברה טוענים כי הם עלו על מסלול צמיחה מהיר וכעת מקדמים מהלכים להרחבת הפעילות הבינלאומית שלה. במסגרת זו, הם מגייסים עובדים לתפקידי פיתוח, מחקר, מוצר ומכירות – לפעילותה בישראל ובארצות הברית.

זוהר היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני בייעוץ ארגוני מאוניברסיטת בר אילן. לפני הצטרפותה ל-Aqua היא ליוותה תהליכי גיוס אינטנסיביים בחברות סטארט-אפ שונות והקימה בהן תשתיות פנימיות תומכות לגידול עתידי.

"אנחנו מגייסים עובדים בנקודה קריטית בשלבי הצמיחה של החברה", אמר דרור דווידוף, מייסד שותף ומנכ"ל Aqua. "בנקודה זו אנחנו מחפשים אנשי פיתוח מקצועיים, שמסוגלים ומעוניינים להתמודד עם טכנולוגיות חדשות, מתודולוגיות מתקדמות וסביבת עבודה שמקפידה על איכות ללא פשרות, במטרה להשפיע וליטול חלק חשוב בהתפתחות החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים