Connecteam השיקה פלטפורמה ליצירת אפליקציות פנים ארגוניות

הפלטפורמה מאפשרת לכל ארגון בכל גודל להשיק אפליקציה - ובחינם ● החברה מתכוונת "לעשות לעולם האפליקציות הפנים ארגוניות את מה ש-Wix עשתה לבניית האתרים"

Connecteam. צילום: אתר החברה

הסטארט-אפ הישראלי Connecteam השיק פלטפורמה חינמית ליצירת אפליקציות פנים ארגוניות. כל עסק, בכל גודל, יכול להשיק באמצעותה אפליקציה סלולרית ממותגת לעובדים – בתוך דקות ובחינם. האפליקציה היא חינמית, ומאפשרת שדרוג לתוכנית בתשלום בהתאם לצרכי הלקוח. היא מוצעת באנגלית ובעברית.

Connecteam מנסה לעשות בתחום האפליקציות הארגוניות מה ש-Wix עשתה בתחום בניית האתרים – לאפשר לעסקים קטנים ליצור אפליקציה בלי ידע טכנולוגי ובלי הצורך להשקיע בכך משאבים כספיים יקרים. זה לא מקרי, כי משקיעיה הראשונים, שהשקיעו בה מיליון דולר, הם מייסדי Wix.

לפי הערכות, כ-70% מהעובדים בשוק העבודה האמריקני ושיעור דומה בישראל לא עובדים במשרד ואין להם גישה למחשב במהלך יום העבודה שלהם. עסקים בהם יש שיעור גבוה של עובדים לא משרדיים מצויים, למשל, בענפי הלוגיסטיקה וההובלות, רשתות קמעוניות, מלונאות, בנייה ומפעלים. מרבית התאגידים הגדולים פיתחו אפליקציות פנים ארגוניות, שהופכות את הסמארטפון של העובד לכלי עבודה, בהשקעה יקרה. כעת, מאפשרת פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) של Connecteam לכל עסק להשיק אפליקציה פנים ארגונית ממותגת.

היישומים המרכזיים שהאפליקציה מאפשרת הם, בין היתר, צ'אט פנים ארגוני, העברת תכנים, הכשרת עובדים, סקרים פנימיים וניהול משמרות. דרך ממשק הניהול של האפליקציה יכולים המנהלים לעקוב אחר ביצועי העובדים שלהם בזמן אמת. לעובדים מספקת האפליקציה יישומים המסייעים בעבודתם היום יומית שעד כה נעשו ידנית. היא נותנת להם גישה מלאה למסמכים ולמידע של החברה שעד כה לא היו נגישים להם.

כמה עשרות לקוחות

לדברי אמיר נחמיה, מייסד משותף ומנכ"ל Connecteam, "עד היום, רק ארגונים גדולים יכולים היו להרשות לעצמם ליצור אפליקציה פנים ארגונית ממותגת, באמצעות פיתוח עצמי או בתי תוכנה. אנחנו מנגישים זאת לכל עסק בכל גודל. באמצעות ממשק פשוט ושירות עצמי יכול כל אחד להשיק אפליקציה לארגון שלו: להעלות את לוגו העסק, ולבחור את צבעי המותג והפיצ'רים המותאמים לתחום העיסוק שלו. בתוך דקות נוצרת אפליקציה שניתן לשלוח למכשירים הניידים של כל העובדים".

אבישי אברהמי, מייסד משותף ומנכ"ל WIX, אמר כי "כמונו, Connecteam הופכת תחום מורכב ויקר, שזמין רק למי שיש לו משאבים, למשהו שכל אחד יכול ליצור ולהשתמש בו".

לדברי החברה, יש לאפליקציה שלה כמה עשרות לקוחות בישראל ובצפון אמריקה, בהם קבוצת קרסו, סודה סטרים, שיכון ובינוי ועסקים מקומיים של 10-50 עובדים.

Connecteam נוסדה ב-2015 על ידי נחמיה; לירית שמואלי, המשמשת כמנהלת הטכנולוגיות הראשית; הדר שמואלי, VP למחקר ופיתוח; ומתן אלמלם, סמנכ"ל התפעול. החברה מעסיקה 11 עובדים במשרדיה בתל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים