ה-Inbox של גוגל סוף סוף מאפשר לצרף קבצים ישירות מה-Google Drive

אפליקציית המייל החכמה של הענקית ממאונטיין וויו משתפרת בזכות האפשרות החדשה, וגם עקב ייעול שמאפשר לזרוק מיילים לאשפה בקלות

Inbox של גוגל

לפני כשנתיים השיקה גוגל (Google) את אפליקציית Inbox – הדרך החכמה שפיתחה הענקית בכדי להקל על המשתמשים לשמור את הדואר האלקטרוני שלהם תחת שליטה. מאז ההשקה הוסיפה החברה שפע תכונות ליישום, אבל נותרו גם עוד מספר פעולות שאפשר היה לעשות רק ב-Gmail המסורתי.

אתמול (ג') צמצמה גוגל במעט את הרשימה הזו, על ידי הוספת היכולת לצרף קבצים המאוחסנים ב-Google Drive ישירות למיילים החדשים שנכתבים ביישום שלה.

כבר לפני שנים נוספה התכונה המסוימת ל-Gmail, והתגלתה כשימושית במיוחד למי שנמצא בתוך המערכת האקולוגית של גוגל, לכן משמח לגלות שסוף סוף התכונה מתווספת גם אל ה-Inbox.

אינטגרציה אישית חדשה

בנוסף להצמדה מה-Google Drive, מכניסה גוגל כעת גם אינטגרציה אישית חדשה ל-Inbox. מעכשיו, הודעות מ-Trello ומ-GitHub, שמגיעות אל ה-Inbox באופן אוטומטי, יציגו סיכום של התוכן שלהן כברירת מחדל, כך שניתן יהיה לראות בדיוק מה השינויים שנעשו, אפילו מבלי לפתוח את המיילים. האינטגרציה מוצגת באותו סגנון כמו מיילים מרשימות התפוצה, עם תצוגה מקדימה של התוכן.

המידע הנוסף ש-Inbox יכול כעת למשוך הוא ההודעות השונות של גוגל, במידה ואלו מוגדרות להופיע בחשבון המשתמש. גם המיילים עם ההתראות יכולים להיות מוצגים בסגנון רשימות התפוצה, המתפשט במהירות ברחבי Inbox.

מי לא אוהב פח אשפה?

ויש עוד עדכון קטן אחד שהושק כעת ושאמור להקל על משתמשי Inbox – מעכשיו יש דרך קלה יותר להכניס מיילים ישירות לפח האשפה במקום לארכיון. כל שיש לעשות הוא לרחף מעל ההודעה שברצונכם למחוק ושמופיעה בתיבת הדואר הנכנס באינטרנט, ואז האייקון של פח האשפה יוצג בהבלטה לצד האפשרויות "נעשה" ו"נודניק". זה אמנם שינוי קטן, אבל נוח ביותר בעבור מי שמעדיף לזרוק יותר הודעות לאשפה מאשר לנתב אותן אל האחסון בארכיון.

כל העדכונים הללו אמורים להיכנס לתוקף מיידי לכל משתמשי Inbox באינטרנט, והם אמורים להיות נוכחים כבר גם באפליקציה באנדרואיד וב-iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים