קרן חדשה תעניק מלגות לסטודנטיות לתואר שני במנהל עסקים

אוניברסיטת תל אביב מעוניינת לקדם באמצעות קרן כדר של הפקולטה לניהול יזמות בקרב נשים

פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול על שם קולר, ומנהל מערך היזמות והחדשנות, אוניברסיפרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול על שם קולר, ומנהל מערך היזמות והחדשנות, אוניברסיטת תל אביב. צילום: ישראל הדרי

הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב הודיעה על הקמת קרן מלגות חדשה – קרן כדר, שתעניק מלגות ללימודי תואר שני במנהל עסקים לנשים, במטרה לסייע בקידומן לתפקידי ניהול בכירים ובתחום היזמות. המלגות יוענקו החל משנת הלימודים הקרובה.

הקרן, שהוקמה על ידי ד"ר אברהם כדר ובני משפחתו, תעניק מלגות בהיקף כולל של כמיליון שקלים. אלה יסייעו במימון שכר הלימוד בתוכניות הייעודיות לתואר שני במנהל עסקים. בכלל זה מדובר בתוכניות המנהלים של הפקולטה – אקזקוטיב MBA ותוכנית קלוג-רקנאטי; התוכנית הבינלאומית למנהלים בשיתוף בית הספר למנהל עסקים קלוג באוניברסיטת נורת'ווסטרן בארצות הברית; תוכניות התואר השני בניהול טכנולוגיה יזמות וחדשנות; ותוכנית התואר השני הבינלאומית לניהול יזמות וחדשנות על שם סופר. מהפקולטה נמסר כי המלגות יוענקו על פי קריטריונים של מצוינות מקצועית ואקדמית, כמו גם תרומה לקהילה ולמדינה.

לדברי פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב, "אנחנו רואים כיעד חשוב את הרחבת שדירת הניהול הבכיר במשק במנהלות. על אף שבשנים האחרונות יותר נשים מחזיקות בתפקידי מפתח, עדין קיים פער שיש לגשר עליו. מטרת הקרן היא לאפשר לנשים נוספות להביא לידי ביטוי את היכולות המגוונות שלהן בניהול ויזמות".

פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, ציין כי "יש חשיבות רבה בהקניית השכלה אקדמית בתחומי הניהול שתאפשר למנהלות לבצע קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת התפתחות הקריירה הניהולית והמקצועית, כמו גם בפיתוח הכלים הנדרשים ליזמות. בנוסף לקידום האישי של כל אחת מהמנהלות, מטרתנו היא להשפיע ולהביא לגידול משמעותי של בכירות".

הוא הוסיף ש-"הפקולטה לניהול פועלת בכל הרבדים לקידום ניהול נשים – הן בסגל המחקר וההוראה ובסגל המנהלי, והן במהלך לעידוד נשים להמשיך בלימודי דוקטורט במנהל עסקים ולהשתלב בקריירה אקדמית מחקרית וניהולית. קרן כדר היא נדבך נוסף וחשוב בפעילות זו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נועה

    אני מתחילה באוקטובר שנה שלישית ללימודי מנהל וכלכלה במכללה האקדמית גליל מערבי ורוצה להמשיך לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב או בעברית..עם המלגה הזאת כנראה שזה יהיה בתל אביב

אירועים קרובים