בזק בינלאומי ביצעה פרויקט טלפוניה וציוד קצה בעיריית ראשון לציון

המערכת החדשה תשרת את כלל מוקדי השירות של העירייה, לרבות מוקד 106 ● היקף העסקה מוערך בשלושה מיליון שקלים

איציק כרמלי, מנמ"ר עיריית ראשון לציון. צילום: קובי קנטור ז"ל

בזק בינלאומי הקימה מערך טלפוניה בעיריית ראשון לציון ושדרגה את ציוד הקצה של העירייה. הפרויקט, שהטמעתו נמשכה כשמונה חודשים, הסתיים בימים אלה. מדובר בעסקה לחמש שנים שהיקפה מוערך בשלושה מיליון שקלים.

המערכת החדשה, מבית סיסקו (Cisco), כוללת 1,250 שלוחות, עם פוטנציאל גידול של אלפים נוספים, לפי דרישת העירייה. היא החליפה את מערך הטלפוניה הישן בעיריית ראשון לציון וכוללת את כלל המרכזיות וציוד הקצה שלה עבור מוקדי השירות הטלפוניים לתושבים.

מבזק בינלאומי נמסר כי השדרוג כולל פתרונות שיסייעו בשיפור השירות לתושבי ראשון לציון. בין אותם פתרונות נכללים יכולות רישום שיחות, זיהוי דיבור, ממשק ישיר ל-CRM והקפצות מסכים.

איל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, אמר ש-"עיריית ראשון לציון מצטרפת לשורה של גופים ששדרגו את מערכות הטלפוניה והשירות שלהם לטובת הציבור, ואני בטוח שתושבי העיר ירגישו בהבדלים בקרוב".

איציק כרמלי, מנמ"ר ומנהל התקשוב העירוני בעיריית ראשון לציון, ציין כי "שדרוג מערך הטלפוניה והמרכזייה מאפשר לנו לספק שירות מיטבי לתושבי ראשון לציון, וכן לייצר תהליכי עבודה יעילים בתוך משרדי העירייה. הפתרון החדש מאפשר לנו סביבת עבודה שהותאמה בדיוק לצרכינו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה לדרמן

    כל הכבוד לעיר שלי :) לראשון לציון - איציק כרמלי !!!!! כל הכבוד לחברת בזק בינלאומי ולכל החברים שלי....עופר ישראלי עמי פרג' דודו לוי גיא מזרחי ואחרים. כל הכבוד לחבר שלי אלי כהן !!! כל כך הרבה חברים טובים מוכרחים להרים פרויקט לתפארת. מאחל לכם הכי טוב. משה לדרמן 054-7726558 [email protected]

אירועים קרובים