Pokémon GO הגיע ל-75 מיליון הורדות

משחק המציאות הרבודה שמעורר היסטריה הצטרף למועדון 50 מיליון ההורדות במהירות גדולה יותר מכל משחק פופולרי אחר בשנים האחרונות - כך לפי דיווחי חברת ניתוח האפליקציות Sensor Tower

עורר היסטריה. המשחק Pokémon GO.

בזמן שמיליוני אנשים משוטטים ברחובות ובגנים ומנסים לתפוס את כולם, שוברת אפליקציית Pokémon GO שיאים על ימין ועל שמאל.

האפליקציה שהפכה לפופולרית מיד עם השקתה, הורדה עד כה 75 מיליון פעמים, כך על פי Sensor Tower – קבוצת ניתוח ליישומים לנייד. אל הנתון המדהים הזה נוספים עוד כמה וכמה מספרים מרשימים לא פחות.

Pokémon GO הגיע לציון הדרך הראשון שלו בדמות 50 מיליון ההורדות רק 19 ימים אחרי שהגיע לחיינו, קצב שאף לא אחד ממשחקי הלהיט הנבחרים האחרים לא עמד בו בשנתיים האחרונות מיום שחרורו. כך למשל, למשחק Color Switch – השגת כמות כזו של הורדות ארכה 77 ימים, ואילו Candy Crush Jelly Saga נזקק ל-112 ימים לצורך אותו הישג.

האפליקציה החמה והחדשה עשתה את דרכה לראש מצעד ההורדות של ה-App Store בדירוג הכניסות בכל אחת מהמדינות שבהן היא זמינה. Niantic, המפתחת של משחק הפוקימונים, זכתה לתהילה בלי להיות מובלטת ב-App Store או ב-Google Play, ועם מעט פרסומות משלה, כך מפרטת Sensor Tower.

האפליקציה מחזיקה כעת את שיא הורדות המשחק הנייד בחודש הראשון לאחר ההשקה, למרות שהיא זמינה רק ב-32 מתוך 100 המדינות המארחות את ה-App Store וה-Google Play, הוסיפה קבוצת ניתוח האפליקציות.

Niantic לא הגיבה לעת עתה על הנתונים המרשימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים