דאסו סיסטמס רכשה את CST תמורת 220 מיליון יורו

החברה הנרכשת מציעה טכנולוגיה להדמיות בתחומי האלקטרומגנטיות והאלקטרוניקה ● עבור הרוכשת מדובר בפתרון משלים לפיתוח מוצרים בתחום האינטרנט של הדברים

רוכשת. דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) הודיעה על רכישת CST – חברה גרמנית שמציעה טכנולוגיה להדמיות בתחומי האלקטרומגנטיות והאלקטרוניקה. מדובר בעסקה בשווי של 220 מיליון יורו. זוהי עסקת מזומנים מלאה, שכבר נרשמה ברווחי דאסו סיסטמס לרבעון השני של 2016, והיא צפויה להיסגר סופית ברבעון הרביעי של השנה.

ההכנסות של CST עמדו ב-2015 על כ-47 מליון יורו וברשימת הלקוחות שלה נמצאות חברות בולטות בוורטיקאלים שונים, בין היתר בשווקי ההיי-טק, התחבורה והתעופה.

עבור דאסו סיסטמס מדובר בפתרון משלים לפיתוח מוצרים בתחום האינטרנט של הדברים, שבאמצעותו היא מכניסה רגל לשוק ההדמיות האלקטרומגנטיות, המוערך בכ-600 מיליון דולר בשנה.

דאסו סיסטמס מתכוונת לשלב את הפתרונות של CST לתוך מערך הפתרונות הייעודיים הקיימים שלה לסימולציית מכניקה נבנית, מערכות מרובות גופים, העברת חום ונוזלים, וזאת במטרה ליצור סטנדרט חדש בתחומים כגון בתים חכמים, אלקטרוניקה לבישה וציוד רפואי חכם. לטענת החברה, השילוב הזה יאפשר ללקוחות לבנות מודלים מדויקים ביותר של מכשירים להם יש היבט של התנהגות אלקטרומגנטית.

"הרכישה של CST היא חלק מהמשימה הגדולה יותר והמתמשכת שלנו לספק עולמות 3DExperience כדי לחקור, להאיץ ולחוות חדשנות, שתשיג הרמוניה גדולה יותר בין מוצרים, טבע והחיים", אמר ברנרד שארלס, יו"ר ומנכ"ל דאסו סיסטמס.

ד"ר ברנרד ווגנר, מנהל בכיר ב-CST, ציין כי "פלטפורמת 3DExperience היא הבסיס האידיאלי עליו אנחנו יכולים לממש את החזון שלנו לשילוב הטכנולוגיות שלנו כדי לקבוע את הסטנדרט של התעשייה ליצירת הדמיה מציאותית, ולענות באופן הטוב ביותר על צרכי לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים