מיקרוסופט התחילה לצמצם את התיבה החינמית ב-OneDrive

עד סוף החודש תקטין החברה את גודל התיבה מ-15 ל-5 ג'יגה-בייט ● מי שלא יעשה זאת - החשבון שלו יעבור למצב קריאה והוא לא יוכל להעלות אליו קבצים חדשים

הולך וקטן. OneDrive

מיקרוסופט (Microsoft) מתחילה במסע הקיצוצים של תיבת החינם ב-OneDrive, שירות האחסון שלה בענן. במהלך השבועיים הקרובים היא תוריד את נפח התיבה של החשבונות החינמיים ל-5 ג'יגה-בייט בלבד, במקום בממוצע 15 ג'יגה-בייט. עד סוף החודש היא אמורה לסיים את התהליך.

במשך התקופה הזו יצטרכו המשתמשים שהתיבה שלהם תופסת יותר מ-5 ג'יגה-בייט לצמצם אותה, כך שהיא תצטמק אל מתחת למגבלה החדשה. מי שלא יעשה זאת, החשבון שלו יועבר למצב קריאה בלבד, כך שהוא לא יוכל להעלות ל-OneDrive שלו קבצים חדשים.

יותר מכך, מי שלא יבצע כל פעולה בתיבת האחסון במשך השנה הקרובה – כל התוכן שלו יימחק והוא לא יוכל יותר לגשת לתיבה. כלומר, זה הזמן לצמצם או להתחיל להעביר קבצים שמורים לשירותי אחסון אחרים ברשת.

הענקית מרדמונד החליטה על הקטנת התיבות לאחר שגילתה, לטענתה, שחלק גדול מהמשתמשים שומרים בהן קבצים בינאריים, בעוד שבכוונתה היה לספק מקום לגיבוי תמונות, מסמכים וכדומה. בנוסף, היא טענה שהתברר שחלק נכבד מהקבצים הללו אינם חוקיים והתיבות שמשו לגישה למורידים של חומרים פיראטיים.

כמו כן, כנראה שמיקרוסופט רוצה לחסוך במקום תמורת לקוחות משלמים. לקוחות של Office 365 Personal מקבלים בחינם נפח אחסון של 1 טרה-בייט למשך תקופת המנוי, ללא תוספת עלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים