פלאפון זכתה במכרז הסלולר הענק לעובדי המדינה

החברה תספק שירותי תקשורת סלולרית לכ-100 אלף עובדי מדינה וסמארטפונים לכ-20 אלף עובדים בדרגים בכירים ● זו הזכייה הרביעית ברציפות של פלאפון

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי. צילום: יח"צ

לאחר התמחרות של תשע שעות זכתה פלאפון ביום ה' בערב במכרז הסלולר הגדול בישראל לאספקת שירותי חבילת תקשורת סלולרית לעובדי המדינה. זו הזכייה הרביעית ברציפות של החברה במכרז, שנערך על ידי החשב הכללי במשרד האוצר.

פלאפון תספק שירותי תקשורת סלולרית לכ-100 אלף עובדי מדינה, בהם עובדים בכל משרדי הממשלה ויחידות הסמך, משטרת ישראל ועוד. כמו כן, תספק החברה סמארטפונים ל-20 אלף מנויים מהדרגים הבכירים של עובדי המדינה (דרגי א' ו-ב'). המכרז נערך למשך שלוש השנים הבאות, עם אופציית הארכה לשלוש שנים נוספות.

עובדי המדינה יקבלו חבילות "הכול כלול", הכוללות שיחות במסלול ללא הגבלה, הודעות SMS, גלישה סלולרית, חיוג למגוון יעדים בחו"ל, שירותי תיקונים ועוד. בני המשפחה של עובדי המדינה יוכלו להצטרף לחבילות, אם כי במחיר גבוה יותר מזה של העובדים.

לפי הערכות, המכרז החל במחיר של כ-30 שקלים למנוי, כאשר ההתמחרות נערכה בהמשך על אגורות. סלקום ו-HOT Mobile פרשו מהמכרז באמצעו ופרטנר פרשה ממנו לקראת הסוף. המחיר ה-"זוכה" לא פורסם, אך ההערכות מדברות על מספר שקרוב ל-25 שקלים למנוי.

מכרז מורכב מאוד

יצוין שמכרז החשב הכללי בתחום הסלולרי נחשב למורכב מאוד, בשל כמות המנויים הגדולה, שמחייבת כיסוי קליטה בכל הארץ ומתן שירות ברמה גבוהה לכל עובדי המדינה בפריסה ארצית.

במכרז שנערך השנה הופרד זה שיועד לשירותי תקשורת סלולרית, ובו שמונה קטגוריות שונות, מהמכרז המשלים, על אספקת המכשירים הסלולריים לכלל עובדי המדינה, שייערך בעוד כשבועיים.

החלק הראשון של התהליך היה מענה לתנאי המכרז, כולל עמידה בתנאי סף שהמציעות נדרשו להם. בשלב זה נערכו בדיקות שונות למציעות, כגון בדיקות טכנולוגיות ושל יכולות מתקדמות, פריסת נקודות שירות לקוחות ושירות התקנות, והיכולת לטפל בכמות לקוחות בהיקף גדול. על בסיס המידע שנאסף באותו השלב שוקלל ציון מרכיב האיכות של כל מציעה.

בשלב השני התקיים הליך התמחרות מקוון ואינטראקטיבי. כל מציעה עדכנה את הצעתה לפי כללי המכרז באתר ייעודי של מינהל הרכש.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר ש-"עובדי מדינת ישראל הם לקוחות אסטרטגיים שלנו ואנחנו שמחים להמשיך ולשרת אותם נאמנה, כפי שעשינו ב-15 השנים האחרונות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    גילוי נאות אני לקוח פלאפון, אבל תראו על חשבון מי עושות חברות הסלולר קופה עלינו הלקוחות הפרטיים, אם הם לקחו קרוב ל-25 ש"ח למנוי במכרז הממשלתי הם לא מרוויחם? אזי הרווח עלינו הלקוחות הפרטיים הוא במאות אחוזים

אירועים קרובים