EFI רוכשת את Optitex הישראלית תמורת 53 מיליון דולר

הנרכשת מציעה מערכות דו מימד ותלת מימד לתחום הטקסטיל ● העסקה נחתמה תמורת תשלום מזומן של 20 מיליון דולר ו-32.8 מיליון על פני שלוש שנים

רוכשת בישראל. EFI

EFI (ר"ת Electronics For Imaging) הודיעה על רכישתה של Optitex הישראלית, המציעה מערכות דו מימד ותלת מימד לתחום הטקסטיל, תמורת 52.8 מיליון דולר. 20 מיליון דולר מתוכם ישולמו במזומן והשאר במזומנים שיתפרסו על פני שלוש שנים. שלושה מיליון דולר נוספים יושארו בנאמנות.

Optitex, שמושבה בראש העין, תהיה מעתה חטיבה בתוך EFI. אסף לנדאו ימשיך לכהן כמנכ"ל Optitex EFI ויצטרף, ביחד עם כ-100 עובדי הנרכשת, להיות חלק מצוות הרוכשת בישראל. לבד מישראל יש לנרכשת משרדים גם בארצות הברית, איטליה, הודו והונג קונג.

על פי Optitex, הפלטפורמה שלה מאפשרת לקמעונאים, יצרנים ומותגי אופנה ייעול של התהליכים העסקיים, בין היתר קיצור של זמן הפיתוח וההשקה של מוצרים חדשים. כמו כן, נמסר, היא מביאה לשיפור בעלויות פיתוח המוצרים ולחדשנות בשיווק ובמכירות, המתאפשרת הודות לשימוש בתוכן התלת מימדי המשולב בפתרונות החברה.

הטכנולוגיה של Optitex, טוענים בחברה, מאפשרת למותגי אופנה וליצרנים לשנות ולעדכן עיצובים בתוכנת התלת מימד תוך דקות במקום לחכות שבועות לדגמים הפיזיים; לסקור ולאשר קולקציות שלמות שלושה שבועות לאחר העיצוב הראשוני, במקום בין ארבעה לשישה חודשים; לצמצם את כמות הדגמים הפיזיים ביותר מ-50%, ובכך להוריד את עלות פיתוח המוצר; לצמצם את זמני פיתוח המוצר וכתוצאה מכך לצאת לשוק מהר יותר; להציג ולשווק דגמי מכירות ארבעה חודשים מוקדם יותר מאשר בעבר; ולהחליף צילומים במודלים תלת מימדיים באיכות גבוהה, לשימוש עבור קטלוגים, אריזות ומסחר מקוון, בזמן ובעלות פחותים.

גבריאל מצליח, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת פתרונות התוכנה של EFI, אמר כי "הטכנולוגיה שמביאה Optitex, בשילוב EFI Reggiani, המספקת מדפסות דיגיטליות למגזר הטקסטיל, תרחיב את סל הפתרונות שלנו לשוק זה".

לנדאו ציין כי "הנוכחות הגלובלית של EFI, גישתה למתן פתרונות הוליסטיים, היכולות לספק שירותים מקצועיים ביחד עם סל פתרונות גדל של מוצרים יהוו יתרון לחברות האופנה, הרכב, התעופה ותעשיות הטקסטיל הטכני שאנחנו משרתים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים