טלדור יישמה מערכת מיחשוב בבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל; ההיקף: 2 מיליון ש'

המערכת החדשה פותחה בטכנולוגיות ASPX ודוט.נט של מיקרוסופט על בסיס ארכיטקטורה מונחית שירותים והיא נועדה לאפשר להתאחדות לקבל מידע רציף ועדכני מהבקרה בנוגע לתקציבי הקבוצות וחוזי השחקנים ● אורן נזרי, מנמ"ר ההתאחדות לכדורגל: "המערכת החדשה היא מערכת מותאמת למאה ה-21 ומחליפה רישומים ידניים ומיושנים"

טלדור הטמיעה מערכת מידע חדשה ברשות לבקרה תקציבית של ההתאחדות לכדורגל. המערכת החדשה נועדה לניהול ותיעוד כולל של פעילות הרשות לבקרה תקציבית. הטמעת המערכת היוותה שלב אחרון בפרויקט שבוצע כולו על ידי טלדור, יחד עם מנהל מערכות המידע של ההתאחדות לכדורגל, אורן נזרי, אשר כלל בין השאר את אפיון ופיתוח המערכת והתאמתה לניהול מודרני של מערכות מידע ארגוניות, כמו גם הסבת נתונים מורכבת וטיובם. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר לפרסום, אך גורמים בשוק מעריכים אותו בכ-2 מיליון שקלים.

הבקרה התקציבית היא יחידת סמך של ההתאחדות לכדורגל ותפקידה לפקח על האיזון התקציבי של קבוצות הכדורגל המקצועניות. לשם כך, מפקחת הרשות על ניהול הפעילויות בתקציבי הקבוצות, חוזי השחקנים, תיעוד מסמכים חיצוניים הקשורים לקבוצות וכל המסמכים הנוצרים במהלך רישום ואישור תקציב הקבוצות. רוב פעולות אלו בוצעו עד עתה בתהליכים ידניים או באמצעות מערכת ישנה שלא תמכה בתהליכים מתחילתם עד סופם ולא בפונקציונאליות מודרנית כגון התממשקות למערכות מידע חוץ ארגוניות.

המערכת שפיתחו טלדור ונזרי מנהלת את כל התהליכים שהוזכרו לעיל, והיא פותחה בטכנולוגיות ASPX ודוט.נט של מיקרוסופט (Microsoft) על בסיס ארכיטקטורה מונחית שירותים (SOA), שאפשרה תקשורת עם מגוון מערכות משיקות של התאחדות לכדורגל וגורמים חיצוניים. זאת, תוך עמידה בדרישות אבטחת מידע מחמירות שהוצבו על ידי מנמ"ר ההתאחדות.

לדברי אורן נזרי, "הדרישות של ההתאחדות מבחינת יכולת ניטור ובקרה מחד הביאו אותנו לעבודה מאומצת ויחד עם זאת מדויקת ומהירה. זאת, כדי לתת מענה על דרישות ההתאחדות מבחינת פיקוח ושליטה על תקציבי הקבוצות ומחויבויותיהן. המערכת החדשה היא מערכת מותאמת למאה ה-21 ומחליפה רישומים ידניים ומיושנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים