חדש: פרסום ישירות לאינסטגרם מיישומי iOS אחרים

בשורה לכל בעלי ה-iPhone וה-iPad שרצו לשתף צילומים וסרטונים באינסטגרם מבלי להיכנס לאפליקציית שיתוף התמונות - גרסה 8.2 של יישום הצילום מאפשרת זאת סוף סוף

תוספות וחידושים. אינסטגרם

נכון שיכול היה להיות נחמד אם יכולתם לשתף תמונות מכל אפליקציה ולא להיות חייבים להיכנס לאינסטגרם בכדי לבחור תמונה מגלריית התמונות שלכם? ובכן, האפשרות הנוחה נכנסה לפעולה החל מאתמול (ד').

מאז שאפל (Apple) השיקה את הרחבות שיתוף האפליקציות ב-iOS 8, צלמי ה-iPhone תוהים איפה ההרחבה של אינסטגרם (Instagram). ובכן, האפשרות שרבים חיכו לה במשך שנתיים תמימות הוצגה אתמול בשקט, ומעכשיו יש הרחבה שבאמצעותה ניתן לבצע שיתוף מהגרסה העדכנית ביותר של יישומי iOS. כל עוד אתם מפעילים את ההרחבה, כל יישום שתומך בשיטת השיתוף הרשמית של iOS יכול לשלוח כעת תמונות ישירות לאינסטגרם.

יש מי שלא יתרשמו מהחידוש אבל מדובר בעניין גדול בעבור מי שחובבים אפליקציות הדמיה של צד שלישי, אשר לא תמיד שומרות באופן אוטומטי תמונות בגלריה שלכם. התוספת הגיעה באיחור מסוים, אם לנקוט בלשון המעטה. למשתמשי אנדרואיד היה התענוג לשתף תמונות מכל מקום לאינסטגרם כבר מזה זמן מה, ויישומים ממוקדי צילום רבים אחרים – למשל פליקר (Flickr) – תמכו בהרחבות שיתוף כמו אלו שנוספו עכשיו ל-iOS במשך תקופה ארוכה. אף על פי כן, טוב לראות שאינסטגרם משלימה לבסוף את החתיכה החסרה בפאזל והולכת גם לקראת בעלי המכשירים בעלי מערכת ההפעלה של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים