סנאפצ'ט מעצבת מחדש את דף ה-Discover

אפליקציית הרשת החברתית הופכת לשיחת היום בקרב משתמשים צעירים שמפרסמים בזכותה תמונות שלהם כזאבים וחדי קרן ● עכשיו היא רוצה להפוך גם לזירת חדשות לוהטת במיוחד

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

סנאפצ'ט (Snapchat) הולכת והופכת לרשת חברתית עוצמתית ומסקרנת, עם כ-150 מיליון משתמשים יומיים, שמספרם הולך ועולה בהתמדה. בהתאמה, ה-Discover בסנאפצ'ט הוא כיום אחד מ"דוכני העיתונים הווירטואליים" הנחשקים ביותר במדיה.

עכשיו, כחלק מעיצוב חדש, שותפות המדיה של סנאפצ'ט – כולל CNN ,Cosmo ו-People – יקבלו תצוגה שדומה יותר לזו של מגזינים מודפסים, זאת אומרת – עם תמונות וכותרות גדולות, ולא במעגל הקטן שהיה להם בעבר. והם יקבלו גם אקסטרה בונוס: תחרות גדולה יותר מצד צוות העריכה של סנאפצ'ט, וזאת מכיוון שבנוסף לתחרות החזותית בתוך האפליקציה, צוות התקשורת של הרשת החברתית מתחרה מול השותפות על אותו פלח מגזיני, עם סיפורים מתחומי החיים השונים כמו פוליטיקה, ספורט ובידור.

דף ה-Discover הפך לזירה נחשקת בעבור אתרים, מפרסמים וספקיות תוכן שונים מאז השקתו בינואר 2015. עד כה הוזמנו אליו פחות מ-30 גופים, יש כמה שמחכים לתורם להיכנס לזירה (כגון The Onion, למשל) ובמקביל מספר אחרים – כמו יאהו (Yahoo), פיוז'ן (Fusion) ו-BuzzFeed – שסיימו את תפקידם בו.

להתבטא בדרך חדשה

המצב הנוצר הוא שמפרסמי תוכן אלה גם מתחרים בחטיבת החדשות של סנאפצ'ט עצמה, המובלת על ידי הכתב הפוליטי לשעבר של ה-CNN, פיטר האמבי. החטיבה של הרשת החברתית כיסתה עד כה את הבחירות בארצות הברית והביאה סיפורי חיים יומיומיים על אירועים בכל רחבי העולם, כמו למשל סיפורים מטקס האוסקר האחרון.

הרצון של סנאפצ'ט לפרסם דיווחים מקוריים מכל מני אירועים הוא אחת הסיבות לכך שהחברה הגישה באפריל תצהיר כידידת בית המשפט (amicus curiae) כנגד איסור על זכותם של האמריקנים לצלם בקלפיות. במסגרת העיצוב מחדש ולאחר העדכון, יוכלו משתמשי סנאפצ'ט להירשם כספקי תוכן באמצעות לחיצה ארוכה על 'story' והקשה על 'subscribe', או באמצעות לחצן ההרשמה שזמין גם בסוף כל סיפור.

בעלי אתרים וספקיות התוכן מתלהבים מהסיכוי להתבטא יותר בסנאפצ'ט ובדרך חדשה. "זה מאפשר לנו לבדל את עצמנו מאחרים. הדבר הראשון שיראו הוא סיפורים שונים זה מזה. זוהי דרך למשוך יותר אנשים, ולהודיע מי אנחנו כמותג חדשות", אמר בתגובה איתן סטפנופולוס, נשיא NowThis, ל-International Business Times. "החידוש מאפשר לנו דרך חזותית מוצלחת יותר להביא אנשים שלא הולכים באופן טבעי לתוך דף ה-Discover אליו", אמר.

ללא ספק זה הזמן של סנאפצ'ט, שלאחר חמש שנות פעילות ופופולריות שסוף סוף גואה ומספקת באזז, יוצרת כעת עוד מקורות חדשים לטראפיק אליה. עוד בטרם ההצלחה המסחררת עכשיו, בשנה שעברה משך המגזין קוסמופוליטן (Cosmopolitan) לבדו יותר מ-19 מיליון ביקורים חודשיים (בממוצע) ב-Discover של סנאפצ'ט.

אסור לשכוח גם שמלבד ההכנסות מהתוכן עצמו, אל הפרסומים מתווספות מודעות וידיאו שנמכרות בתוך המהדורות. כעת, עם העיצוב והפריסה החדשים, סביר ביותר להניח כי סנאפצ'ט תביא אפילו יותר צפיות ל-Discover בפרט ואל האפליקציה בכלל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים