הסטארט-אפ ש-"מרים את הראש" למפתחי האפליקציות

אתם מפתחים אפליקציה ורוצים לפנות למפרסמים, על מנת שיהיה לכם יותר כסף לרכוש משתמשים? ב-HeadsApp רוצים שתשמעו עליהם

שלומי אבירם, מנכ"ל HeadsApp Technologies

כמות האפליקציות שנמצאות ב-Google Play, ב-App Store וביתר החנויות היא ענקית. אלה צצות כפטריות אחרי הגשם, על ידי צוותים רבים ומוכשרים של מפתחים ובמגוון רחב של תחומים.

אם בעבר, הדרך להצלחה בפיתוח האפליקציה הצריכה רעיון טוב ויישום מהיר, כיום זה לא מספיק. ההיצע העצום יחד עם סטטיסטיקות "קשות" עבור מפתחי האפליקציה, שמראות שרוב האנשים משתמשים באופן קבוע ב-6-8 אפליקציות והם לא ששים להוריד חדשות, מצריכים מהמפתחים והבונים המון יצירתיות ודמיון.

אחרי כל זה, יש שוק אדיר של מפתחי אפליקציות, שבונים אותן ומחכים לרגע שבו יחדרו לשוק. מה גם שהשימוש בטלפונים החכמים הולך ועולה, וגם תפיסה של פרומיל מהשוק יכולה לספק להם הכנסה נאה.

אחד האתגרים שעומדים בפני כל מפתח או חברה שיוצרים אפליקציה לסמארטפון, ואלה לא חדשות מרעישות, הוא רכישת משתמשים חדשים. יש חברות שמתמחות בפעילות זו וגובות כסף עבור כל משתמש, כאשר הן מנסות לגרום לא רק לכך שהוא יוריד את האפליקציה אלא גם יבצע בה שימוש חוזר.

אפיק נוסף של הכנסות למפתחי האפליקציות הוא, כמובן, הפרסומות. את ההכנסות מהן הם מנסים פעמים רבות לגלגל להבאת משתמשים נוספים.

אלא שכאן מגיע אתגר נוסף וקשה: מול אילו מפרסמים כדאי לאותם מפתחים לעבוד? איך הם ידעו לאיזה קהל כדאי להם לפרסם? כאשר המפתחות הן חברות גדולות, יש להם כלים וכספים לבדוק את הנושא, אבל מפתחים בודדים לא יכולים לעשות את זה, כי לא מדובר בתחום ההתמחות שלהם ואין להם את הזמן להתמודד עם כך.

סטארט-אפ ישראלי בשם HeadsApp Technologies מציע להם פתרון חכם, על ידי כלים פשוטים לניהול הפרסום בתוך האפליקציות. אלה ממקסמים את היכולת של המפתחים ליצור הכנסות על ידי פניה מדויקת למפרסמים ולקהלים רלבנטיים.

בשיחה עם שלומי אבירם, מנכ"ל החברה, הוא מספר ש-"המטרה שלנו היא לפשט את תהליך המונטיזציה של מפתחי האפליקציות. אנחנו יודעים עד כמה מורכב יכול להיות תהליך פרסום נכון ואנחנו רוצים לחסוך לכל אותם מפתחים את הזמן היקר שלהם".

מה בעצם אתם מציעים?
"HeadsApp היא לא רשת פרסום. אנחנו מספקים את הפתרון הטכנולוגי שמאפשר, דרך קוד פשוט, לפנות לרשתות פרסום רבות בצורה קלה, להבין את ההצעות שלהן, להבין מהי התוצאה שתתקבל ולבחור בלחיצת עכבר. כיוון שאין לנו אינטרס כפי שיש לרשתות פרסום לדחוף לכיוונים שלהן, השירות שלנו לא מוטה".

אבירם מציין ש-"יש לנו SDK קל ונוח להטמעה עם מגוון הפרסומות הרלבנטי לאותו היום, שמתעדכן על פי הצורך. אנחנו כוללים מבחן A/B על מנת למקסם את הקמפיין. אין צורך לבזבז זמן בכל פעם שמחליפים רשת פרסום. כמו כן, אנחנו פועלים ברקע על מנת ללמד את המערכת איך להגיע לתוצאות טובות יותר. המערכת גמישה ונותנת כלים אנליטיים להבין מה ואיך עובד ויעבוד יותר טוב".

החברה הוקמה ב-2015 ופונה לגיוס כספים על מנת להרחיב את פעילותה.

נקודת מבט

HeadsApp נותנת פתרון לקהל גדול של מפתחים שמחפש שהאפליקציה שלו תצליח.

תחום הפרסום באינטרנט ובאפליקציות, ובמיוחד תהליך רכישת המשתמשים, עובר תמורות רבות בשנים האחרונות ולמפתחים אין סיכוי להגיע למקסימום הכנסות ללא שימוש בשירות מקצועי, גם אם הוא עולה סכומים גבוהים. כאן נכנס השירות של HeadsApp.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים