מנכ"ל משרד התקשורת: "רגולציה לטכנולוגיות העולם החדש – עד 2018"

"תפקידנו להכין את הקרקע לביסוסה של ישראל כאחת מ-10 המדינות המתקדמות טכנולוגית, באמצעות רתימת משרדי הממשלה לעניין ושינוי המבנה הארגוני במשרד התקשורת", אמר שלמה פילבר

שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת

"עד 2018 יוכנו כללי רגולציה שיתאימו לקליטה ראשונית של טכנולוגיות העולם החדש", אמר שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת. פילבר דיבר ביום האסטרטגיה שיזם משרד התקשורת בנושא טכנולוגיות עתידיות, בהשתתפות נציגי משרדי הממשלה השונים.

הוא ציין כי "תפקידנו להכין את הקרקע לביסוסה של ישראל כאחת מ-10 המדינות המתקדמות טכנולוגית בעולם. זאת, באמצעות רתימת המערכת הממשלתית ומשרדי הממשלה לעניין ושינוי המבנה הארגוני במשרד התקשורת".

לדבריו, המבנה הארגוני במשרד הותאם להטמעת טכנולוגיות חדשניות באמצעות אגפים מקצועיים ייעודיים, כמו "מנהל הנדסה שישלב בין תקשורת קווית לאלחוטית, ובתוכו יפעל גוף ספקטרום ייעודי, שיתמקד בתכנון ובהנדסת ספקטרום התדרים כדי לשפר את התפוקות בתחום". כמו כן, ציין, "יוקם גוף ייעודי שירכז את היערכות המשרד לקליטת טכנולוגיות תקשורת עתידיות ולהטמעה מוצלחת שלהן בישראל, ועוד".

במהלך היום הציגו משרד ראש הממשלה, מטה הסייבר, נציגי ספקי ציוד הרשת הסלולרית והקווית, כמו גם החברות המובילות בתחום התקשורת, את תוכניותיהם לגבי הטמעת הטכנולוגיות השונות והעירכותם לעתיד. בין החברות שנטלו חלק באירוע היו אריקסון (Ericson), מיקרוסופט (Microsoft), סיסקו (Cisco), נוקיה (Nokia) ואמזון (Amazon).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים