"המהפכה הדיגיטלית: 5.1 מיליארד סלולריים מול 4.2 מיליארד מברשות שיניים"

כך אמרה גילי מורן-שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1 ● לדבריה, "אנחנו בעיצומה של מגמת Mobile First - המכשיר הראשון שאנשים לוקחים ליד כשהם זקוקים לגישה למידע הוא טלפון חכם או טאבלט"

גילי מורן-שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: קובי קנטור

"בעולם כיום יש 5.1 מיליארד טלפונים סלולריים. זאת, אל מול 4.2 מיליארד מברשות שניים. משמעות נתון זה, בין היתר, היא שהמהפכה הדיגיטלית החלה, היא כאן – ועכשיו", כך אמרה גילי מורן-שלזינגר, סמנכ"לית שיווק One1.

שלזינגר דיברה בכנס CIO ROAD MAP 2016. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך שלשום (ב') במרכז הכנסים LAGO, בראשון לציון. במסגרת הטקס, הנערך זו הפעם ה-13, הוענקו 17 פרסי הצטיינות למנמ"רים, על פועלם המחשובי בשנת 2015. את הכנס הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

"אנו בעיצומה של מגמת Mobile First", אמרה. "המכשיר הראשון שאנשים לוקחים ליד כשהם זקוקים לגישה למידע – הוא טלפון חכם או טאבלט. החיים מתאפיינים ברב-ערוציות, תוך שימוש וצריכת תקשורת המונים, כמו גם קשרים ותקשורת בין-אישית, בערוצי מדיה ותקשורת שונים. המידע מגיע מכל מקום".

ארגונים, אמרה, "נדרשים להיות במצב בו הם מתאימים עצמם למציאות החדשה, ולכן עליהם להיות בעידן הדיגיטלי. בחמש השנים האחרונות החברה ערכה קפיצה וגדלה ב-90%. One1 יכולה לשמש כמאיץ לארגונים שרוצים לעבור את המהפיכה הדיגיטלית".

שלזינגר אמרה כי היא אוחזת בתפקיד נוסף, של מנהלת יחידה One1start, שנועדה להביא חדשנות לחברות. היחידה העסקית, הסבירה, "הוקמה במטרה לאתר חברות סטארט-אפ המפתחות פתרונות לשוק הארגוני, להציע להם מעטפת שיווקית, מכירתית וניהולית – ולחבר אותם עם ארגונים שונים בשוק". קהל היעד, ציינה שלזינגר, "הוא חברות שפיתחו מוצר או שירות המתאים לתכנית, אשר קהילת השותפים ב-One1 תעניק להן ערך מוסף והן מחפשות שותף הפצה בישראל".

ליצור חדשנות ארגונית

כך, ציינה שלזינגר כמה מהחברות: CallVU, שפיתחה טכנולוגיה עבור מרכזי שירות טלפוניים, "הלוקחת את העולם הדיגיטלי ומפגישה אותו עם העולם הישן של הקול סנטר"; TechSee – המשפרת את חווית השירות באמצעות חוויה ויזואלית, בשל שימוש במצלמת הטלפון החכם בעת איתור תקלה מול נציג השירות. כך השירות מתייעל וחוסך הגעת טכנאים".

חברה נוספת, ציינה, היא Cellosign, "המייצרת מערך שירות חכם בעידן חכם, עם כלי להחתמת טפסים במובייל, בשיחת צ'ט מול מוקד שירות או מכירות". עוד חברה היא Pepperi – אפליקציה רב-ערוצית לניהול מכירות שטח, קידום מכירות ומסחר מקוון B2B – אשר עובדת על כל הפלטפורמות. Optinize, אמרה שלזינגר, עוסקת במיכון השיווק, על ידי איתור התנהגות הלקוח ותחומי עניין שלו – בזמן אמת".

עוד ציינה פרויקט שערכה החברה ב-Stanley Healthcare Solutions, לבניית פלטפורמה לשירות בחטיבת ציוד ומחשוב רפואי. "הפרויקט, מבוסס Salesforce Service Cloud, הביא לכך שמהנדס השירות יכול לראות בכל ערוץ ומכל מדיה, מה יש אצל הלקוח, מה מצב המלאי שלו, מהם האתגרים שלו, ולהגיד לו על תקורות עתידיות", ציינה.

"המתכון של ארגון להצלחה במסע הדיגיטלי", סיכמה שלזינגר, "הוא לבחור ספק עם יכולת וניסיון בעולם הדיגיטל; להכין תכנית דיגיטל בארגון שלך; להציג להנהלה תמונה מלאה ולשתף את אנשי הביזנס; לשדר שקיפות ופתיחות לכל הארגון; להגדיר יעדים ברורים; ליצור חדשנות ארגונית – ולנהל מעקב, כמו לכל פרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים