חברות ההיי-טק והאקדמיה משתפות פעולה להכשרת הדור הבא בישראל

טלדור תלווה סטודנטים של HIT בפרויקטי גמר בתחומי פיתוח מובילים בשוק ה-IT ● נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור: "אנחנו גאים לקחת חלק בהכשרת דור העתיד של המהנדסים ואנשי הפיתוח"

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור

חברות ההיי-טק לא מחכות לייבוא עובדים מחו"ל ומשתלבות בתוך מסגרות הלימודים האקדמיים, על מנת להכשיר את דור עובדי ההיי-טק הישראלים של המחר.

עם פתיחתה של שנת הלימודים הנוכחית (תשע"ו), החלו סטודנטים במכון הטכנולוגי חולון, HIT, במחלקות למתמטיקה יישומית ומדעי המחשב שבפקולטה למדעים, לקבל ליווי מקצועי של מומחים מטלדור, העוסקים בתחומי פיתוח מובילים כיום בשוק ה-IT.

סטודנטים הלומדים את תחומי הפיתוח בעולמות האלגוריתמיקה ופיתוח מערכות GIS, מלווים על ידי מנטורים מקצועיים מטלדור, העוסקים בטכנולוגיות מתקדמות בשגרת יומם. המומחים מלווים את  הסטודנטים במהלך פיתוח פרויקטי הגמר שלהם באמצעות מפגשים פרונטליים ובליווי שוטף במהלך כל הפרויקט.

כלים לפיתוח הקריירה העתידית

מטרת הליווי המקצועי נועדה להעניק ללימודים האקדמיים פן מקצועי ומעשי מהעולם העסקי "האמיתי", ובכך לתת לסטודנטים כלים לפיתוח הקריירה העתידית שלהם. סטודנטים מצטיינים אף יזכו לסיוע במציאת עבודה לאחר הלימודים בטלדור עצמה או בקרב לקוחותיה.  עד כה גויסו לטלדור כ-20 בוגרים של HIT, למגוון רחב של תפקידים.

מוביל המהלך, נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור אמר כי "אנחנו גאים לקחת חלק בהכשרת דור העתיד של המהנדסים ואנשי הפיתוח, ובטוחים כי נסייע לסטודנטים להתנסות ולהתמודד עם האתגרים הקיימים בעולם העסקי בהיבט המעשי אשר עמו הם עתידים להיפגש מיד לאחר הלימודים".

ד"ר רפאל ברכּאן, ראש רשות המו"פ וקשרי החוץ ב-HIT, הוסיף כי "שיתוף פעולה זה הוא נדבך נוסף בשיתופי הפעולה הענפים הקיימים והמתרחבים של HIT עם התעשייה לטובת הסטודנטים והתעשייה כאחד. HIT רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם קבוצת המערכות של טלדור לאור תחומי הפיתוח בהם עוסקת הקבוצה והיקף פעילותה בארץ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריה

    אתם מחפשים מתמטיקאי TRNG צרו קשר אריה

אירועים קרובים