השקעה למקצוענים בלבד

Option Samorai פיתחה תוכנה שמאפשרת למומחים לנתח מידע ולהמליץ ללקוחות שלהם איפה כדאי להשקיע - וכמה

ליאב גרייבס, ממייסדי Option Samorai

תחום הפינטק זוכה בשנים האחרונות לכניסה משמעותית של חברות טכנולוגיות רבות, קטנות כגדולות. סטארט-אפים רבים מזהים את הצרכים של החברות בשוק הזה ומפתחים כלים וטכנולוגיות שיכולים לתת להן ערך מוסף בתחרות בשוק הפיננסי.

שוק זה, ועולם הבנקאות בפרט, נחשב שמרן, אך אלה מתוכו שפותחים את עצמם לחדשנות יכולים לזכות לאהדה מהציבור, במידה שהשירות החדש עונה על הצרכים האמיתיים של השוק. זאת, במיוחד בתקופה שבה הביקורת על הענף ועל החברות בו הולכת וגדלה.

סטארט-אפ ישראלי בשם Option Samurai פיתח פלטפורמה לניתוח Big Data בתחום ההשקעות למומחים. המוצר של החברה משלב סטטיסטיקות רלבנטיות כדי לאפשר לסוחרים בשוק ההון להציע ללקוחות שלהם השקעות רלבנטיות.

ליאב גרייבס, שייסד את החברה עם ידידיה אוזן, מרחיב: "הפלטפורמה שלנו מופנית לבתי השקעות ולסוחרים שם, שנמצאים בקשר עם לקוחות. אם בעבר הם ניהלו דו"חות של אקסלים כדי לעקוב אחרי השקעות מענייניות, במשך זמן, הפיתוח שלנו הוא פלטפורמה שאוספת נתונים באופן שיטתי, בצורה שתאפשר להם לתת המלצות מבוססות – ולא רק על פי תחושה ואיסוף נתונים חלקי. אף אדם לא מסוגל לאסוף ולנתח נתוני שוק עצומים. המתחרה העיקרי שלנו הוא הניסיונות לאיסוף עצמאי של מידע על ידי הסוחרים. זה דבר בלתי אפשרי, כך שהפוטנציאל הוא אדיר".

"אנחנו מספקים לסוחרים גישה קלה ומדויקת לנתונים, במחירים נוחים", ציין גרייבס.

המערכת של Option Samorai

המערכת של Option Samorai

Option Samorai מעסיקה ארבעה עובדים ויושבת במתחם Rise של ברקליס בתל אביב. היא ביצעה גיוס Seed ומצליחה לייצר הכנסות.

החברה פועלת בשותפות עם מרכז החדשנות של סיטי (Citi) בישראל, שמתמקד בעולם הפינטק, בעיקר בפתרונות Big Data למגזר הפיננסי ובמסחר אלקטרוני, כמו גם בניהול סיכונים, אפליקציות מובייל וטכנולוגיה לבישה.

המרכז של סיטי העולמית הוקם לאחר שהבנק, כארגון שמודע לצורך בחדשנות, זיהה את הפוטנציאל הטמון בחברות ישראליות והקים בארץ פעילות נרחבת. כך הוא יכול להציע פתרונות פיננסיים-טכנולוגיים שנותנים לו יתרון עסקי מול בנקים אחרים. Option Samorai, כמו החברות האחרות במרכז של סיטי, נהנות מהחשיפה של הבנק העולמי ומרשת הקשרים שהוא מעמיד עבור הסטארט-אפים שנמצאים בו.

נקודת מבט

Option Samorai נכנסת לתחום מתפתח, בעל סיכויי הצלחה גבוהים. כל מוצר שעונה על צורך ומאפשר עבודה יעילה ומכניסה יותר בעולם הפינטק זוכה לאימוץ מהיר על ידי החברות הגדולות, והגדולות פחות, בתחום.

היכולת והביצועים של Option Samorai בשנים הקרובות יקבעו אם היא תהפוך להיות ה-Google Analytics של עולם המסחר למקצוענים. במידה שכן, היא צפויה לגידול מהיר והצעות רכישה רבות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים