בינת תשווק ותיישם את הפתרונות של סטרטוסקייל

מדובר בפתרון לדטה סנטר מבוסס תוכנה, שמיועד לארגוני אנטרפרייז ולארגוני ביניים, ובנוי בארכיטקטורה מבוזרת של מיקרו-שירותים ● בנוסף, הוא כולל מערכת הפעלה מבוססת Openstack

פתרונותיה ישווקו על ידי בינת. סטרטוסקייל

בינת תקשורת מחשבים החלה לשווק וליישם את הפתרונות של סטרטוסקייל (Stratoscale) הישראלית. החברה תבצע תהליכי שיווק, מכירה, פריסייל, הטמעה ותחזוקה שלהם.

מדובר בפתרון לדטה סנטר מבוסס תוכנה (SDDC) הבנוי בארכיטקטורה מבוזרת של מיקרו-שירותים, ובמערכת הפעלה לניהול הדטה סנטר מבוססת קוד פתוח Openstack. הוא מיועד לארגוני אנטרפרייז ולארגוני ביניים, ומאפשר ליצור וירטואליזציה מלאה של משאבי האחסון, המחשוב והרשת בתצורת Hyper Convergence מבוססת תוכנה. על פי החברה, מנהלי ה-IT בארגונים מקבלים גמישות מלאה והוזלת עלויות, בשל יכולת ההתקנה של המערכת על כל שרת מסוג 86x.

בבינת מציינים כי בעזרת הפתרון יכולים מנהלי הדטה סנטרים לעבור מניהול ידני לניהול ממוכן ואוטומטי. הוא מאפשר לארגונים יכולות ניהול מרכזיות של הדטה סנטר, הפחתה של עלויות תפעול ותחזוקה, יכולת לשינויים מהירים, ביצועים גבוהים ומיכון של שירותי ה-IT בארגון. בנוסף, הוא לא דורש ידע מוקדם.

יצוין כי בינת הטמיעה את פתרון ניהול הדטה סנטרים של של סטרטוסקייל בליבת פלטפורמת הענן שלה.

סטרטוסקייל הוקמה על ידי יזם ההיי-טק הישראלי אריאל מייסלוס ומרכזה נמצא בהרצליה. החברה גייסה עד היום יותר מ-70 מיליון דולר משורה של גופים, בהם אינטל קפיטל (Intel Capital), באטרי, בסמר, סנדיסק (SanDisk), סיסקו (Cisco) וקוואלקום (Qualcomm).

אלון בן צור, מנכ"ל בינת, אמר כי "שיתוף הפעולה עם סטרטוסקייל משתלב כחלק מאסטרטגיית הענן שאנחנו מציעים, ובמסגרת הפתרונות הטכנולוגיים המשלימים לפלטפורמה שלנו".

אמיר כרמלי, מנהל המכירות של סטרטוסקייל בישראל, ציין ש-"אנחנו מאפשרים לכל ארגון לבנות ענן פרטי על בסיס עקרונות ותפיסות שמובילות החברות המובילות את הענן הציבורי בעולם, כמו אמזון (Amazon) וגוגל (Google). תפיסה זו מאפשרת למנמ"ר לנהל שרתים רבים בצורה יעילה וחסכונית, ללא צורך בידע מוקדם, תגובה בזמן אמת לצרכי המשתמשים ופיתוח והרצה של אפליקציות ארגוניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים