עדו ביגר, מנהל מחלקת ה-BI של Yes, מסיים את תפקידו לאחר שש שנים בחברה

ביגר יצטרף להנהלת Matrix-IFS, שמשרדיה נמצאים בניו-ג'רזי, שם יוביל את פעילות ה-BI&Big Data של החברה

עדו ביגר, מנהל תחום BI & Big Data ב-Matrix-IFS

עדו ביגר, מנהל מחלקת ה-BI&Big Data של Yes מסיים את תפקידו לאחר שש שנים בחברה. ביגר יצטרף להנהלת Matrix-IFS, שמשרדיה נמצאים בניו-ג'רזי, שם יוביל את פעילות ה-BI&Big Data של החברה.

לדברי ביגר, "היתה לי תקופה נהדרת ב-Yes, בה תרבות צריכת הנתונים בחברה הגיעה לשיאים חדשים, מרמת המנכ"ל ועד אחרון העובדים. הראייה העסקית של צורכי הארגון והרצון להשתפר מיום ליום הובילו אותנו למקום מאוד מתקדם בתעשיית ה-BI בארץ ובעולם, ואני שמח וגאה להיות חלק מכך וכמובן לראות את אופן העבודה עם הנתונים בחברה כיום".

Matrix-IFS

Matrix-IFS

בכל הנוגע לעבודתו החדשה אמר ביגר כי "ב-Matrix-IFS נמצב את פעילות ה-BI כנדבך מרכזי במגוון המוצרים/שירותים ללקוחות החברה. בין לקוחות החברה נמנים מוסדות פיננסיים מהגדולים בעולם. השתלבות עם פתרונות מידע מתקדמים כמו גם ניתוחים מעניינים ופתרונות מובנים הן מהלך טבעי בהתפתחות החברה".

"היותה חלק מקבוצת מטריקס תמצב אותה אף טוב יותר כחברה שיכולה לתמוך ולספק פתרונות רוחביים לכלל הארגונים הללו ואחרים נוספים, עם הגב הארגוני העצום הקיים".

לסיכום אמר ביגר כי "אנשי ה-BI המובילים בארץ ימשכו את תשומת ליבנו ככל שהפעילות תלך ותגדל, כך שגם הזדמנויות בחו"ל אפשריות לאנשים הללו, בין אם בארצות הברית, אירופה, אסיה, אוסטרליה ושאר חלקי העולם".

ביגר יתחיל את עבודתו בחודש הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים