הרובוטריק הסלולרי כאן: LG השיקה רשמית בישראל את מכשיר הדגל שלה

החברה החליטה לעצב את ה-G5 כמכשיר מודולרי, כאשר בחיבור פשוט אפשר להוסיף לו מודולים המשפרים את חוויית השימוש

מחכים לדבר הטוב הבא. ה-G5 של LG. צילום: יח"צ

LG השיקה רשמית הבוקר (ב') בישראל את ה-G5, מכשיר הדגל החדש שלה, שהושק רק לפני כחודש בתערוכת הסלולר בברצלונה.

בחברה גאים שהמכשיר זכה בפרס מכשיר הסלולר הטוב בעולם בתערוכה, אבל מלבד היותו מכשיר סלולר, LG החליטה לעצב אותו כמכשיר מודולרי, שאפשר בחיבור פשוט להוסיף לו מודולים המשפרים את חוויית השימוש.

מנכ"ל LG ישראל, קייבונג סאנג, אמר במסיבת ההשקה של המכשיר, כי "אנו רוצים לשנות את כללי המשחק, והמכשיר החדש הוא שילוב מושלם בין נוחות ותפקוד".

ה-G5 של LG. צילום: יח"צ

ה-G5 של LG. צילום: יח"צ

זיו קוריצסקי, מנהל השיווק של LG ישראל, אמר, כי החברה החליטה לשבור את הכללים ובחרה בדרך אחרת. "במקום להציג שיפורים באמצעות עוד קצת מכל דבר – אנו מאמינים בגישה המודולרית, עם מודולים קיימים וכאלה שיפותחו".

לדבריו, החברה מצפה לבנות אקו-סיסטם סביב המכשיר, וקוראת למפתחים ויצרניות להציע מודולים נוספים, שיהיו בסיס לפיתוחים עתידיים.

החברה מדגישה כי בשונה ממתחרים, סוללת המכשיר נשלפת וניתנת להחלפה לפי רצון המשתמש, כמו גם העובדה שהמכשיר כולל חריץ להרחבת זיכרון, שחסר במכשירי דגל רבים, בהם, כידוע, ה-iPhone. עוד נזכיר, כי המכשיר עשוי גוף מתכתי מהודר והוא הראשון שמושק בארץ עם מעבד Snapdragon 820 החדש והעוצמתי של קוואלקום (Qualcomm). עוד הוא כולל את מצב AlwaysOn שהחברה הציגה במכשיר ה-K10 שלה, וגם Daylight Mode – המשפר את הצפייה במסך באור שמש.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל יבואנית ומפיצת המכשירים בישראל רונלייט, ציין כי נתח השוק של החברה בארץ עומד כיום על כמעט 25%, והוא צופה כי "המכשיר החדש, יחד עם תוספי המודולים השונים (שהחברה מכנה אותם Friends) ינחלו הצלחה בארץ".

עוד מצויד ה-G5 בשלוש מצלמות – שתי מצלמות אחוריות, כאשר אחת מהן לצילום בזווית רחבה של 135 מעלות, ומצלמה קדמית. בנוסף, הוא כולל שקע USB type c לטעינה מהירה והעלאת קבצים במהירות.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

המכשיר יהיה זמין החל מתחילת השבוע הבא בערוצי השיווק ואצל המפעילות הסלולריות. בארץ המכשיר יופץ בצבעים: טיטניום, כסף, זהב וורוד, והמחיר המומלץ עומד על 3,450 שקלים.

במקביל למכשיר, יושקו בשלב הראשון בישראל מודול המצלמה ומודול הסאונד Hi-Fi Plus, משקפי ה-VR ומצלמת ה-360. בהמשך יושק ה-Rolling Bot.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    זה לא פטנט של LG מודו של דב מורן המציאה את הראיון לפני כמעט עשור

אירועים קרובים