תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » אינטרנט » הוט תסבסד את עלות ספק האינטרנט ללקוחות הטריפל

הוט תסבסד את עלות ספק האינטרנט ללקוחות הטריפל

עושה רושם שהחברה, שכבר שנה מחכה שמשרד התקשורת יאשר לה להפוך גם לספקית אינטרנט, החליטה שנמאס לה לחכות והתחילה להציע מודל דומה לזה של בזק ● דינה נבות, סמנכ"ל השיווק בהוט: "המבצע החדש מבטא את כוונותיה של הוט להמשיך ולהתרחב לכלל שירותי התקשורת הביתית"

מאת 8 בפברואר 2009, 16:06 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

עושה רושם שהוט לא מחכה עד שמשרד התקשורת יאשר לה להפוך גם לספקית אינטרנט: החברה הכריזה הבוקר (א'), כי תשלם בעצמה את התשלום לספקיות האינטרנט למשך שנה ללקוחות שירכשו את שירות הטריפל שלה, הכולל טלוויזיה, טלפון קווי ותשתית אינטרנט.

כידוע, מזה למעלה משנה מונחת על שולחנו של שר התקשורת בקשה של הוט להפוך בעצמה לספקית אינטרנט – בין אם ישירות ובין אם באמצעות חברה בת – מודל הדומה לזה של בזק, שהחברה הבת שלה – בזק בינלאומי – היא ספקית אינטרנט. משרד התקשורת טרם ענה לבקשת הוט, וזו מנסה בינתיים למצוא פתרונות אחרים. יצוין, כי עד כה הכיוון היה הפוך: ספקיות האינטרנט היו אלה שרכשו בסיטונאות את תשתית האינטרנט מבזק ומהוט, ואפשרו ללקוחות תשלום בחשבון אחד – גם עבור הספק וגם עבור התשתית.

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק בהוט, מסרה כי "המבצע החדש מבטא את כוונותיה של הוט להמשיך ולהתרחב לכלל שירותי התקשורת הביתית. זאת, מתוך נתונים המצביעים על כך שהציבור הרחב מפנים את יתרונות שירותי הטריפל, בקבלת כלל שירותי התקשורת הביתית תחת קורת גג אחת, ותוך החיסכון בעלויות של עד אלפי שקלים בתקופת המבצע".

הוט תסבסד את עלות ספק האינטרנט ללקוחות הטריפל Reviewed by on . עושה רושם שהוט לא מחכה עד שמשרד התקשורת יאשר לה להפוך גם לספקית אינטרנט: החברה הכריזה הבוקר (א'), כי תשלם בעצמה את התשלום לספקיות האינטרנט למשך שנה ללקוחות שירכ עושה רושם שהוט לא מחכה עד שמשרד התקשורת יאשר לה להפוך גם לספקית אינטרנט: החברה הכריזה הבוקר (א'), כי תשלם בעצמה את התשלום לספקיות האינטרנט למשך שנה ללקוחות שירכ Rating:

תגובות (1)

  • Avatar

    shay

    איך חברת HOT גנבה ממני כסף?

    לפני שבעה חודשים ביקשתי להתנתק מחברת הכבלים לאחר שמכרתי את הדירה.
    רכשתי דירה חדשה ונותרו לי כמה חודשים עד שהדירה הייתה אמורה להיות מוכנה.
    בHOT הציעו לי להקפיא את המנוי, כי יש לי מבצע "מעולההה" וחבל שאשלם חיבור מחדש.
    … זה נשמע לי הגיוני אז הסכמתי.
    ביקשתי שיאספו את הממרים, אבל HOT הודיעה לי שאני משאיר את הממרים אצלי ובתמורה אשלם להם כ50 ש"ח. נשמע מפגר? גם לי!
    לאחר דין ודברים הסכמתי לשלם רק על חלק מהמכשירים 20 ש"ח ולהשאיר אותם אצלי ואת שאר המכשירים יקחו HOT.
    כך במשך שבעה חודשים שילמתי 20 ש"ח בחודש.
    החודש קיבלתי חיוב של 767 ש"ח .
    לאחר 20 שיחות טלפון ויכוח עם 15 אנשי שירות, מנהלים ושימור לקוחות, הובהר לי ששילמתי על חודש פברואר ומרץ אוטומטית ע"י המחשב היות ותקופת ההקפאה היא עד חצי שנה.
    זאת למרות שעדיין לא עברתי דירה, הממרים נמצאים אצלם, אין לי טלפון או מודם מחובר.
    אף אחד בחברה הביזיונית הזו לא הבין על מה אני מדבר.
    אני קורא כאן לכל חבריי היקרים, אל תעשו את הטעות שעשיתי , אל תעברו מYES לHOT.
    אחרי הכול הטריפל של HOT לא היה שווה כלום והשירות שלהם נוראי!
    עצה של חבר.

הגיבו