ניר בן דב, HP: "הפתרון שלנו כולל בחירת המדפסות, שו"ב ופיתוח עסקים באמצעותן"

"מערכות הדפוס הן רק חלק אחד במארג של פתרונות ההדפסה, לפי תפיסת העולם של HP", כך אמר בן דב, המשמש כמנהל המכירות ללקוחות ארגוניים בחטיבת ההדפסה וההדמיה של החברה, בתערוכה ובכנס "ניהול מסמכים חכם" ● בן דב היה האחראי על הביתן של HP בתערוכה ● לדבריו, יש ביקוש רב לשירותי הדפסה מנוהלים מסוג זה, במטרה לחסוך עלויות

"מערכות הדפוס הן רק חלק אחד במארג של פתרונות ההדפסה, לפי תפיסת העולם של HP" – כך אמר בשיחה לאנשים ומחשבים ניר בן דב, מנהל המכירות ללקוחות ארגוניים בחטיבת ההדפסה וההדמיה של HP. בן דב היה האחראי על ביתן HP בתערוכה ובכנס "ניהול מסמכים חכם" שהתקיימה אתמול (א') במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדברי בן דב, "תפיסת העולם של HP בנויה על שלושה שלבים. בשלב הראשון, על הלקוח לבחור את המכונות המתאימות לו, שישמשו אותו בצורה הטובה ביותר – החל ממדפסת ניידת דרך מדפסות שולחניות, מערכות משולבות המבוססות על הדפסת דיו וכלה במדפסת צבע A3 ומכונות משולבות בגודל זה. השלב השני הוא יכולת שליטה ובקרה על המדפסות. לצורך כך, הצגנו את מערכת WJA (ר"ת Web Jet Admin), המאפשרת למנהל ה-IT, או למי שאחראי על מרכז ההדפסה, לראות את מצבה של כל מדפסת בכל רגע נתון, להזמין רכיבים מתכלים או טיונרים בזמן ולהיות מוכן לתקלות. בשלב השלישי נכנסים לפעולה ספקי הפתרונות המאפשרים פיתוח עסקים באמצעות המדפסות. לדוגמה, אופטימיזציה של הליכי רכש או הגנה על מדפסות באמצעות זיהוי המשתמש".

הוא ציין, כי באמצעות פתרונות נוספים של HP, ניתן לשדר דיגיטלית את כל המסמכים הרלוונטיים ללקוח כשהוא פותח חשבון בנק, מתקשר עם חברת הסלולר או פונה למועדון לקוחות כלשהו. אלה מועברים לשרת מרוחק שמאפשר לפתוח בו תיקים, כאשר כל מסמך חדש יצטרף ישירות לתיק. זאת במקום הניירת הישנה. לדברי בן דב, יש ביקוש רב לשירותי הדפסה מנוהלים מסוג זה, במטרה לחסוך עלויות.

אריק סופר, מנהל הפיתוח העסקי של אינדיגו, המהווה חלק מחטיבת ההדפסה וההדמייה של HP, הציג בביתן החברה פתרונות של שניים מלקוחותיה: לופה, המפיקה ספרי תמונות באמצעות האינטרנט, וגרפוס, המציגה פתרון הדפסה לפי דרישה לארגונים, המשתמשים בפורטל ייעודי לארגון ומנהלים בו את כל תקציבי ההדפסה שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים