עובדי דינמיקה סלולר התאגדו בהסתדרות

העובדים מבקשים לשפר את תנאי העסקתם ולהסדיר את סוגיית עמלות המכירה בחברה, שמהווה חלק מקבוצת סלקום ● ועד עובדי דינמיקה: מקווים שההנהלה תתחיל איתנו במשא ומתן להסכם קיבוצי

התאגדות עובדים - גם בדינמיקה סלולר

כ-300 עובדי רשת החנויות דינמיקה סלולר מקבוצת סלקום התאגדו בהסתדרות. זאת, לאחר שעל פי הארגון, יותר משליש מהעובדים חתמו על טפסי ההצטרפות. יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, הודיע על כך הבוקר (ד') לניר שטרן, מנכ"ל סלקום, ולאלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה.

מההסתדרות נמסר כי מהלך ההתארגנות של העובדים קרם עור וגידים לאור רצונם לשפר את תנאי עבודתם, להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולהסדיר את סוגיית העמלות והיעדים באופן הוגן, שקוף ובדומה לאנשי מכירה בחברות הסלולר הגדולות.

דינמיקה סלולר היא רשת בפרישה ארצית שמציעה מגוון פתרונות תקשורת סלולרית, לרבות מכירה ושירותי תיקונים לטלפונים ניידים, טאבלטים וציוד קצה. הרשת נוסדה לפני כ-22 שנים ומפעילה מרכזי שירות ומכירה הפרושים בכ-50 מוקדים ברחבי הארץ.

לדברי חלוצי, "ההצטרפות של עובדי דינמיקה להסתדרות ולאיגוד עובדי הסלולר תאפשר להעצים אותם בשיח מול ההנהלה. זהו שינוי חברתי אמיתי, שעוזר לצמצם את הפערים בחברה הישראלית ולהשלים את המהפכה בענף הסלולר. אני קורא להנהלת סלקום ודינמיקה לכבד את רצונם של עובדי דינמיקה להתאגד ולהתחיל במשא ומתן להסכם קיבוצי ללא עיכובים מיותרים״.

מוועד הפעולה של עובדי הרשת נמסר כי "כולנו עובדים שמסורים להצלחת החברה ובחרנו לממש את הזכות להתאגדות כדי להיות שותפים מלאים להחלטות הנוגעות לעתידנו. אנחנו מקווים שההנהלה תכבד את רצון העובדים ותפעל בהידברות ובשיתוף פעולה על מנת להשיג הסכם קיבוצי שמיטיב עם העובדים ומבטיח את איתנות הרשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים