רדוור ניצחה במשפט הפרת פטנטים את F5

התביעה של רדוור הייתה על הפרה של שני פטנטים הנוגעים לטכנולוגיות בתחום של איזון עומסים ● החברה תקבל פיצוי בגובה 6.4 מיליון דולר עבור נזקיה

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור. צילום: יח"צ

רדוור (Radware) הישראלית ניצחה במשפט הפרת פטנטים את F5 Networks. רדוור תקבל בפיצוי בגובה 6.4 מיליון דולר עבור נזקיה.

כתב התביעה הוגש במאי 2013 על ידי רדוור בבית משפט בקליפורניה. התביעה של רדוור נגד F5 הייתה על הפרה של שני פטנטים הנוגעים לטכנולוגיות בתחום של איזון עומסים (Load Balancing).

F5 הודתה בהפרת הפטנטים של רדוור, ולאחריה, חבר מושבעים בבית משפט במחוז הצפוני של קליפורניה מצא כי החברה הפרה באופן מכוון את הפטנטים של רדוור. חבר המושבעים אישרר פה אחד את תקפות הפטנטים של רדוור, וקבע כי F5 ביצעה הפרה מכוונת של שני פטנטים הרשומים על שמה של רדוור.

בפסק הדין חבר המושבעים האמריקני קבע כי רדוור זכאית לפיצויים בהיקף של 6.4 מיליון דולר, לפיה החלוקה הבאה: חמישה מיליון דולר עבור הפסד הכנסות שגרמה הפרת הפטנטים לרדוור, ועוד 1.4 מיליון דולר עבור תמלוגים ש-F5 מחויבת לשלם לרדוור. משמעות הקביעה פה אחד של חבר המושבעים בעניין ההפרה המכוונת של F5, היא שביכולתו של בית המשפט לשלש את דמי הפיצויים להם תהיה זכאית רדוור, ובנוסף – שרדוור תהיה זכאית לדרוש צווי מניעה כנגד מכירות עתידיות של המוצר המפר את הפטנטים – מערכת Big IP של F5.

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור, מסר כי "מדובר בניצחון משמעותי של החברה. בית המשפט חיזק ואישר מחדש את מקומנו כמובילים בתחום החדשנות. כעת משעמדנו על הקניין הרוחני שבבעלותנו, בכוונתנו להמשיך ולנקוט פעולות כדי להגן עליו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים