מיזם סיסמה לכל תלמיד מספק הגנה למשתמשיו על ידי פתרונות טרנד מיקרו

המיזם הטמיע הגנה על: שרתים פיזיים ו-וירטואליים, תחנות קצה, הרשת, קישור לענן פרטי והיברידי, וסביבת אתרי האינטרנט

הגנה טובה יותר. סיסמה לכל תלמיד וטרנד מיקרו

מיזם "סיסמה לכל תלמיד", אשר פועל לצמצם את הפערים הדיגיטליים בבתי הספר בפריפריה של מדינת ישראל ולהכין את בוגריהם לאתגרי המאה ה-21, בחר בפתרונות אבטחת המידע, מקצה אל קצה, של חברת התוכנה טרנד מיקרו (Trend Micro).

בין הפתרונות שהטמיע המיזם: הגנה על שרתים פיזיים ווירטואליים, הגנה על תחנות קצה, הגנה על הרשת, הגנה על קישור לענן פרטי והיברידי והגנה על סביבת אתרי האינטרנט (פורטלים).

המיזם מבטיח פתרון מקיף לכל אלו העוסקים בחינוך, ומהווה מארג לפרויקטים השונים, המחבר תשתיות, תוכן הפורטל והטמעה.

למיזם היכולת לאגד את כלל המשאבים המושקעים בתחום התקשוב בחינוך, ולאפשר ליישם את האמצעים וההדרכות שמושקעים בבתי הספר לשער למידה מרכזי, היוצר סביבת עבודה נוחה ושיתופית למורה, לתלמיד ולהורה.

המיזם נותן מענה ומחבר את קהילת החינוך – מורה, הורה ותלמיד – לרשת ההופכת את חוויית הלימודים לחוויה חדשנית ומתקדמת. התקשורת בין המנהל למורים, בין המורים לבין עצמם, ובינם לבין תלמידיהם, מתבצעת באמצעות פורטל אינטרנט, דוא"ל, ניהול יומנים, העברת הודעות, פורומים ועוד.

לספק הגנה טובה יותר

בתי הספר הופכים לבתי ספר מתוקשבים עם מינימום של ניירת. כל תלמיד, מורה ומנהל מקבל סיסמה אישית. בעזרת סיסמה זו הוא יכול להתחבר – מכל מקום שבו קיים מחשב המחובר לאינטרנט – לתשתית מחשוב טכנולוגית, ולקבל את עולם התוכן האישי שלו, של הכיתה, של בית הספר בו הוא לומד, של העיר ושל כל משתמשי המיזם באשר הם. גם ההורים מקבלים סיסמה אישית, ובאמצעות המכשיר הסלולרי שברשותם, הם יכולים לקבל מידע אישי על ילדיהם דרך האפליקציה של "סיסמה לכל תלמיד".

הפורטל הראשי של המיזם מעניק לבתי הספר את היכולות הטכנולוגיות תוך התאמתן לחינוך – תבניות מוכנות של פורטלים בית-ספריים, אתרי מקצוע, אתרי כיתה ופעילויות מתוקשבות, שהמורה לומד ליצוק לתוכן תכני חברה והוראה.

לדברי ליאור כרמל, CTO, מיזם סיסמה לכל תלמיד, "אנו חיים בעידן בו מצד אחד נדרשת נוחות למשתמשים במערכות הממוחשבות, ומן הצד האחר עלינו לספק להם הגנה טובה יותר, על רקע המתקפות מצד גורמים עוינים, אשר הפכו למתוחכמות יותר. הבנו את היתרונות שבבחירת כלל הפתרונות מבית אחד, ובחרנו בספק שכל אחד מהפתרונות שלו נותן מענה מיטבי לצרכינו".

תמיר סגל, מנהל הפעילות של טרנד מיקרו בישראל הוסיף: "המיזם הוא דוגמה מצוינת לחשיבה קדימה של מנהל המחשוב ארגוני. חבילת ההגנה נותנת לו מענה וזמינות גבוהה של אתרי המיזם לכ-88 אלף משתמשים בכלל הפריפריה של מדינת ישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו שמבין

    מה זו הבדיחה הזו? "הגנה על קישור לענן פרטי והיברידי", יש להם בכלל ענן היברידי? 80% מתקציב ה- IT מושקע באבטחה לא רלוונטית דוגמת טרנד מיקרו. עם או בלי טרנד מיקרו המצב היה בדיוק אותו דבר בסיסמה לכל תלמיד

אירועים קרובים