ויצ"ו יוצאת בפרויקט העצמה נשית: Wear it – Share it

מדובר בסרטון בו מופיעות נשים נהדרות ומצליחות שכולנו מכירים, אשר שמות לנו מראה למשפטים שהן נאלצות לספוג מדי יום, ובו זמנית שוברות את הסטיגמה ומראות לכולם אצל מי נמצא הכוח

ברוך שעשני אישה. Wear it-Share it. צילום: יוטיוב

יום האישה הבינלאומי צריך להיות יום חג. נקודה.

באיזושהי דרך עצובה ואפילו מעוותת קלות, היום הזה מצוין כמשהו מר-מתוק. מצד אחד אנחנו מריעים בגאון להעצמה הנשית, אך מנגד זה בא כתזכורת ליחס הלא הוגן כלפי הנשים, המלווה באמרות שעיקרן הוא הנמכה, הפחתה, זלזול, וחוסר יכולת. למה זה ככה? או אולי עדיף לשאול – למה זה עדיין ככה?

ויצו יצאה בפרויקט מיוחד להעצמה נשית לרגל יום האישה הבינלאומי בשם Wear it – Share it. מדובר בסרטון בו מופיעות נשים נהדרות ומצליחות שכולנו מכירים, ממגוון תחומי העשייה, וכולן מזכירות לנו את המשפטים שהן נאלצות לספוג מדי יום ביומו. אני עדיין שואל – למה זה קורה?

אך הנשים האלה לא באו להתמסכן. להיפך. הן באו לנפנף מעצמן את הכביכול מסכנות בה הן אמורות לשקוע ולהצטער על.. על מה? על קיומן? ולמרות שהן שמות מראה לכולם, עם משפטים כמו: "גם ככה את רק משכורת שניה"; "אל תראו אותה ככה – היא אחל'ה גבר"; "איך תנהלי עסק ותגדלי ארבעה ילדים"; "עוד לא נולדה האישה שתיתן לי פקודות"; "תשאירי לי להתעסק עם הכסף"; "את מצחיקה – יחסית לאישה"; "איזה אוטו, בטח התחתנה טוב" – הן באות להעביר מסר מאוד ברור:

אל תיתני לאף אחד להוריד אותך או לעצור אותך!

על כן, ויצו השיקה ליין של חולצות עם מסרים מעצימים כמו "ברוך שעשני אישה", "#אלופה", "תהיי מה שבא לך", "Strong is the new beautiful" ועוד. את הקולקציה עיצבה ליאת עיואן וניתן לרכוש את החולצות באתר המעצבת ובחנויות נוספות.

ביום האישה הבינלאומי כולנו נותנות ונותנים כוח לנשים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים