פוקוס טלקום רכשה את פעילות התקשורת של TNN Telecom

המטרה ברכישה היא לספק פתרונות מקצה לקצה למפעילי תקשורת בתחום מערכות ה-VoIP ● על פי הערכות בשוק, היקף העסקה עומד על כמה מיליוני שקלים

מאיר פרידמן, מנכ"ל קבוצת פוקוס טלקום

פוקוס טלקום (Focus Telecom), חברה מקיסריה בבעלותו של אהוד שרר, רכשה מרפק את פעילות התקשורת של TNN Telecom. זאת, במטרה לספק פתרונות מקצה לקצה למפעילי תקשורת בתחום מערכות ה-VoIP. סכום העסקה לא נמסר לפרסום, אולם על פי הערכות בשוק הוא עומד על כמה מיליוני שקלים. הוא כולל, בין השאר, העברת מעבדות עם ציוד ותוכנה, ומעבר למשרדים גדולים יותר בפארק התעשייה בקיסריה.

TNN Telecom עוסקת בהקמת רשתות תקשורת VoIP למפעילי תקשורת ובין לקוחותיה הגדולים נמצאות בזק (רשת ה-IP Centrex), פרטנר וסלקום (בכל אחת מהן – רשת המפ"א). כמו כן, היא עוסקת בניטור מערכות VoIP למערכות גדולות ובינוניות. החברה שותפה עסקית של חברות כגון BroadSoft ,Sonus ואורקל (Oracle).

עם השלמת הרכישה, הוקמו לנרכשת משרדים חדשים ומעבדות מקצועיות, המאפשרות תמיכה מלאה בלקוחות. הרכישה תאפשר לחברה המאוחדת להתרחב לפעילויות נוספות, כגון: ניטור רשתות הסלולר ואופטימיזציה של תעבורת המידע ברשתות הסלולריות החדשות בדור הרביעי (LTE).

יצוין כי למנכ"ל קבוצת פוקוס טלקום התמנה בינואר האחרון מאיר פרידמן. בתפקידו הקודם כיהן פרידמן כמנכ"ל חברת האינטגרציה TNN, המתמחה בתחומי המולטימדיה והטלקומוניקציה, ולפני כן כמנכ"ל SGI ישראל וכמנהל הפעילות העסקית של אווייה (Avaya) ישראל. פרידמן הוא בעל תארים ראשון ושני במנהל עסקים ושיווק, ומביא עמו ניסיון עשיר בתפקידי ניהול ומכירות בעולם המחשוב ובמגזרי הטלקום וההיי-טק.

יו"ר הקבוצה, אהוד שרר, ציין כי הרכישה היא "צעד חשוב ומשמעותי להעמקת מעורבות החברה בתחום מערכות ה-VoIp וכן בתחום פתרונות למערכות ניטור לרשתות מפ"א ולרשתות סלולריות. פוקוס טלקום תוכל לצמוח כך לתחומים נוספים, המהווים סינרגיה עם סדרת המוצרים והפתרונות המוצעים על ידי החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים