עיריית תל־אביב העלתה לאוויר אתר חדש; ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

האתר הינו פרויקט משותף של לשכת דובר העירייה, מינהלת הידע העירוני ואגף המחשוב ● את אפיון האתר ועיצובו עשו מומחי Aman UI&Design

ליאורה שכטר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע בעיריית תל אביב-יפו ויו"רית פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות. צילום: קובי קנטור

עיריית תל־אביב-יפו השיקה אתר אינטרנט חדש. את הפרויקט הוביל מערך ה-IT של העירייה ובתוכו, אנשי Aman UI&Design אשר הובילו את תכנון ממשק המשתמש ואת עיצוב האתר. היקף הפרויקט עמד על 1.5 מיליון שקלים, הוא ארך שנה וחצי והסתיים בשבוע שעבר.

האתר החדש מציע כמה פעולות חדשות, ביניהן: צפייה בשידור חי ברצועת חוף ימה של העיר, בדיקת גובה הגלים, מצב הים ומהירות הרוח. האתר מרכז בתוכו את כל עולמות התוכן שיש לעיר להציע ומאפשר קבלת מידע בנושאי תיירות, תרבות, מקומות בילוי, פרויקטים עירוניים, שירותים, חינוך ועוד.

באתר האינטרנט החדש הושם דגש על חווית המשתמש, והוא מונגש במלואו לאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים – ללא תוספים חיצוניים.

האתר החדש הינו פרויקט משותף של לשכת דובר העירייה, מינהלת הידע העירוני ואגף המחשוב. פיתוח האתר נעשה על ידי אגף המיחשוב, ואת אפיון האתר ועיצובו עשו מומחי Aman UI&Design.

מינוף הפעילות הקהילתית בעיר

תוכן האתר וארכיטקטורת המידע שלו נשמר, וחולק לשלושה אזורים מרכזיים, בהתאם לקהלי היעד של העירייה, בהם: תושבים, עסקים ומבלים. האתר הוקם בשלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית, והותאם לשימוש במכשירים ניידים.

ליאורה שכטר, מנהלת אגף מחשוב ומערכות מידע בעירייה אמרה כי "העירייה מובילה רוח של חדשנות והתחדשות בשירות לתושב, וזו הכתיבה גם הקמה של אתר אינטרנט חדש. האתר מדגיש את השירותים הנפוצים לתושב ואף ממנף את הפעילות הקהילתית בעיר. האתר מתבסס על ממשק משתמש אינטואיטיבי וחדשני, המשלב באופן אינטגרלי את הרשתות החברתיות, סרטונים מהווי העיר, חלקם בזמן אמת, כלי מיפוי מתקדם ועוד".

דרור ישראל, מרכז פעילות האינטרנט בלשכת דובר עיריית תל-אביב-יפו, אמר כי "בתהליך גיבוש התפיסה, החלטנו לבנות אתר המשקף את העושר התרבותי והמגוון שיש לעיר להציע, בשילוב השירותים העירוניים. כמו כן, הושם דגש מרכזי על עיצוב חדשני וייחודי, תוך שמירה על חוויית המשתמש של הגולשים".

זוהר שרון, מנהל מינהלת הידע העירוני, אמר כי "המינהלת בראשותי מקדמת בשנים האחרונות את תפיסת התוכן, במרכזה עומדים שלושת קהלי היעד אותם משרתת העירייה: תושבים, בעלי עסקים והבאים בשעריה. במסגרת בניית האתר החדש, נעשתה עבודת תוכן מקיפה במטרה לקדם את השקיפות ולהנגיש את המידע והשירותים, בין היתר באמצעות ניווט מתקדם ואפשרויות סינון וחיפוש, כך שכל גולש יוכל למצוא את מבוקשו בקלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים