"מנמ"רים מתחילים להבין שהם יכולים לקבל משאבי מחשוב כמו שהם מקבלים חשמל"

בראיון למגזין הווידיאו החדש של אנשים ומחשבים מספר אלי מטרה, סמנכ"ל השיווק והמכירות של MedOne, על המגמות הבולטות בעולם הדטה סנטרים

אלי מטרה, סמנכ"ל השיווק והמכירות של MedOne. צילום: מתוך הראיון

מנמ"רים וארגוני IT מתחילים להבין שהם לא יכולים ולא חייבים לנהל את התשתיות, וביכולתם לקבל משאבי מחשוב בדיוק כמו שהם מקבלים חשמל. הם לא צריכים להבין בזה ולא לנהל את זה. דברים אלה אומר אלי מטרה, סמנכ"ל השיווק והמכירות של MedOne, בראיון למגזין הווידיאו החדש של אנשים ומחשבים.

מטרה, ששוחח עם יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, עמד על אחת המגמות הבולטות בשנים האחרונות, לפיה ארגונים מעבירים את ניהול התשתיות שלהם לדטה סנטרים חיצוניים לארגון. לדבריו, התופעה התגברה בפרט בשנה האחרונה ובה מכרה החברה 1,500 מ"ר של חדרי מחשוב ואירוח. הוא ציין כי כולם כבר מאוכלסים עד הסוף.

עוד אמר מטרה כי השינוי התפיסתי אצל המנמ"רים נובע בין היתר מהשינוי שחל במעמדם: הם הופכים להיות חברי הנהלה, מגיעים לישיבות תקציב ומבינים שהם לא יכולים לבקש כל הזמן עוד תקציבים.

לדברי מטרה, החזר ההשקעה במעבר לאירוח בדטה סנטרים של MedOne בא לידי ביטוי בעיקר בחיסכון בהשקעה בתשתיות ובחדרי מחשב. עם זאת, הוא ציין שהסיבה העיקרית למעבר לדטה סנטרים של החברה היא שמנמ"רים מבינים שהם יכולים לצפות לרציפות עסקית ולגיבוי בשעת חירום, עקב רמת ה-SLA הגבוהה שהם מקבלים. "במשך 17 שנה לא חרגנו אף פעם מרמת ה-SLA שלנו", אמר.

בהמשך הראיון הוא סיפר על המעבר לענן באמצעות התקשרות עם חברה בינלאומית, שמאפשרת ל-MedOne לנהל את השרתים בישראל, ובכך הן לעמוד בדרישות הרגולציה המקומית והן ליהנות מגב של חברה בינלאומית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים