לא עוד Orange: פרטנר הציגה את המותג החדש

המותג בעל הקווים המוארכים הוצג באירוע רב משתתפים בגני התערוכה ● איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, חשף את האסטרטגיה שבה היא מתכוונת לפעול בשנים הקרובות

מימין: חיים סבן, יו"ר סבן קפיטל גרופ, בעלת השליטה בפרטנר; איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר; ואדם צ'סנוף, יו"ר החברה. צילום: סיון פרג'

באירוע רב משתתפים השיקה היום (ג') פרטנר את המותג שלה – פרטנר, או יותר נכון Partner, שמחליף את מותג Orange, ממנו היא נפרדת לאחר דבריו בעד חרם על ישראל של מנכ"ל החברה הצרפתית, סטפן רישאר.

אירוע ההשקה התקיים בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות חיים סבן, יו"ר סבן קפיטל גרופ, בעלת השליטה בפרטנר, אדם צ'סנוף, יו"ר החברה, בכיריה ורבים נוספים.

לדברי איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, "החברה החליטה לבחור בשמה כשם המותג הן בשל מעמדו הטוב בקרב הצרכנים והן משום שהוא מבטא את חזונה". הוא ציין כי "על חזון זה נבנתה תוכניתה האסטרטגית – להפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת, שנותנת מענה מלא ללקוח בעולם המחובר והדיגיטלי שאנחנו חיים בו".

ביי ביי Orange. הלוגו החדש של פרטנר

ביי ביי Orange. הלוגו החדש של פרטנר

בנבנישתי ציין כי "אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון (דברי רישאר – נ"א) קיימנו תהליך שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג Orange ולצאת לדרך חדשה. הדרך הזו תתבסס על הנכסים הבולטים שלנו, ובמסגרתה נהפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת דיגיטלית שנותנת מענה לעולם שבו הכול מחובר".

עוד הוא אמר כי "פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הגורם המקשר בין הלקוחות לעולם הדיגיטלי ולחיים המחוברים, באמצעות מכלול פתרונות שמותאמים לעידן החדש. אנחנו רוצים להיות הכתובת הראשונה לפתרונות תקשורת כוללים בשוק הפרטי ובשוק העסקי – בשירותים, טכנולוגיות, תוכן וציוד, ביחד עם עובדי החברה, שלקחו חלק משמעותי בכל התהליך שעברנו בחודשים האחרונים ומהווים חלק מהותי בדרך החדשה שלה".

"מסע מרתק עם המותג החדש"

אדם צזנוף, יו"ר קבוצת פרטנר, ציין כי "הקבוצה יוצאת היום למסע מרתק עם המותג החדש, מסע שמטרתו ליצור את קבוצת התקשורת המעניינת והמצליחה במדינת ישראל. אני בטוח ביכולתה של פרטנר להוביל את שוק התקשורת בישראל".

עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק ומנועי הצמיחה של הקבוצה, ציינה כי מהלך המיתוג מחדש נעשה במשותף עם MetaDesign, שמתמחה בבניית מותגי על בעולם. "בנינו מותג עדכני ודינמי, שמתאים לעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים", אמרה. "השפה המותגית מבוססת על ערכים של תנועה, פשטות וגמישות – כפי שנדרש במערכות היחסים עם הלקוחות שלנו".

לדבריה, "השינוי שמבוצע החל מהיום אינו רק של שם וצורה, אלא שינוי של דרך מחשבה ושל תוכן. בצד השפה המותגית בנינו עולם שלם של הצעות ערך, המבוססות על ערכי המותג החדש".

באירוע חשף יובל קינן, המשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, את השירות החדש של החברה בתחום האינטרנט הביתי – Partner #Home, המבוסס על רשת הדור הרביעי (LTE) שלה. Partner #Home מאפשר גלישה מהירה בכל מקום שיש בו פריסה של הדור הרביעי, ללא צורך בחיבור פיזי לתשתית אינטרנט או בהתקנה. זאת, באמצעות חבילת גלישה בנפח של 60 ג'יגה-בייט. קינן ציין כי מדובר במוצר ראשון בסדרת מוצרים.

עוד לכבוד השקת המותג החדש הודיעה פרטנר על הטבה ללקוחותיה, בדמות תוספת קבועה של שני ג'יגה-בייט לנפח הגלישה הקיים במסגרת תוכניות ה-Unlimited. הורים לתינוקות שנולדו היום (16 בפברואר 2016) זכאים לחבילת תקשורת כוללת, סלולרית וביתית, לשלוש שנים, שכוללת תוכנית סלולר Unlimited לשיחות והודעות SMS, גלישה סלולרית בנפח 25 ג'יגה-בייט ו-1,000 דקות לשיחות ליעדים בחו"ל. כמו כן, כלולה בה חבילת אינטרנט ביתי עם ספק ותשתית במהירות של עד 100 מגה-ביט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים