בניגוד לדיווחים: בלקברי פיטרה "רק" 200 עובדים

החברה פיטרה 75 עובדים שהועסקו בייצור במשרדים שבסאנרייז, פלורידה, כאשר המפוטרים הנותרים הם ממטה בלקברי שבווטרלו, קנדה ● זאת בניגוד להערכות הראשונות, לפיהן היא פיטרה 1,000 עובדים

מטלפונים פורצי דרך לאבטחת סייבר. בלקברי

באחרונה פיטרה בלקברי (BlackBerry) כ-200 מעובדיה בקנדה ובפלורידה, וזאת כחלק ממאמציה לנהוג ביעילות בכל הנוגע בכוח העבודה שלה. החברה הבהירה כמה עובדים פוטרו בדיוק, לאחר דיווחים שגויים שטענו כי חברת האלקטרוניקה הקנדית פיטרה כ-1,000 עובדים.

החברה פיטרה 75 עובדים שהועסקו בייצור במשרדים שבסאנרייז, פלורידה, כך על-פי הודעה שהוגשה למדינת פלורידה. המפוטרים הנותרים הם ממטה בלקברי שבווטרלו, קנדה.

"בעוד שבלקברי ממשיכה לבצע את תכנית המפנה שלה, אנו מוסיפים להתמקד בניהול יעיל יותר של כוח העבודה הגלובלי שלנו", נכתב בהצהרת החברה הנוגעת לפיטורים ולנסיבות שהובילו אליהם. "כ-200 עובדי החברה בקנדה ובפלורידה כבר הושפעו כתוצאה מכך".

לא מתכוונת לנטוש את מערכת ההפעלה

דיווחים נוספים מ-MobileSyrup טוענים כי בלקברי פיטרה כ-1,000 עובדים. גארי קלאסן, היוצר של אפליקציית המסרים המידיים ה-Messenger BlackBerry, שעבד בחברה במשך כמעט 16 שנים, עזב גם הוא את בלקברי, אך לא ברור אם העזיבה היא חלק מסבב הצמצומים האחרון.

בעוד שההודעה הזאת מבהירה את מעמד כוח האדם של החברה, הותירה בלקברי את מעמדה של מערכת ההפעלה שלה, BlackBerry 10, באוויר. למרות שהמנכ"ל, ג'ון צ'ן, אמר לאחרונה שהחברה לא מתכוונת לנטוש את מערכת ההפעלה, אין תשובה בהירה לגבי תכניותיה של בלקברי להמשך ייצורם של מכשירי BB10. עם זאת, ברור שהחברה שוקדת על עדכון למערכת אנדרואיד (Android) ל-BlackBerry Priv, כפי שאישר צ'ן.

"מכשיר ה-priv הוא למעשה המעבר שלנו לאקו-סיסטם של אנדרואיד", אמר דמיאן טיי, בכיר בצוות ניהול המוצר APAC בחברה, בסוף החודש שעבר. "לאחר שנעגן את השימוש באנדרואיד לאורך פרק זמן מסוים, לבטח לא נשאיר שתי פלטפורמות, וייתכן שרק אנדרואיד תהיה הפלטפורמה שלנו (בעבור טלפונים חכמים)".

טיי אמר ששני מכשירי אנדרואיד חדשים צפויים לצאת השנה, אך לא הוסיף דבר על סמארטפון BB10 חדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים