יהוא אבן-זהב מונה למנכ״ל CTI ישראל

אבן-זהב הקים את יחידת לוטם שבאגף התקשוב והיה מפקדה הראשון, במסגרת הקמת האגף בשנת 2003 ● הוא מחליף את זאב יהלום, שמילא את התפקיד בארבע שנים האחרונות

תא"ל (מיל') יהוא אבן זהב

תת אלוף (מיל') יהוא אבן-זהב מונה לתפקיד מנכ"ל CTI ישראל. הוא מחליף את זאב יהלום, שמילא את התפקיד בארבע שנים האחרונות.

אבן-זהב הקים את יחידת לוטם שבאגף התקשוב והיה מפקדה הראשון, במסגרת הקמת האגף בשנת 2003. לפני כן הוא שימש במגוון תפקידים במערך השדה בצבא, לרבות קצין קשר פיקוד הצפון וראש חטיבת התקשוב במטה הכללי.

זאב יהלום, מנכ"ל CTI ישראל היוצא

זאב יהלום, מנכ"ל CTI ישראל היוצא

יהלום היה בעשור הקודם בשתי חברות הפצה – מנכ"ל Arrow ECS ישראל ומנכ"ל טק-דטה. הוא יוביל את תחומי הפיננסים והתפעול בחברה. במסגרת שינויי ההנהלה בחברה, CTI מרחיבה בימים אלה את פעילותה בתחומי המכירות וניהול הפרויקטים.

CTI (ר"ת Computech International) הוקמה ב-1995 ומתמחה בפתרונות מחשוב מוקשחים לגופים ביטחוניים וממשלתיים. החברה מייצגת כמה יצרנים מובילים בתחום. החברה ספקית של פתרונות מחשוב מתקדמים וייחודים לסביבות עבודה צבאיות ותעשייתיות, בהן נדרשת עמידה בתנאי סביבה קיצוניים – כגון טמפרטורה גבוהה, הלם, הרעדות, נפילות, רטיבות, לחות, אווירה נפיצה, אוויוניקה בגובה וכן עמידה בדרישות תאימות אלקטרומגנטית.

החברה משמשת ספק מורשה של משרד הביטחון וכן של משלחת הרכש של משרד הביטחון בניו יורק – לטובת רכש בכספי סיוע אמריקאי (FMF). בין השאר, החברה היא מפיצה רשמית של כוננים קשיחים של סיגייט (Seagate).

היצע הפתרונות שלה כולל מחשבים ניידים מוקשחים, מחשבי טאבלט מוקשחים, מחשבים למתקון ברכב וברק"מ, מחשבים נישאים ולבישים, צגים מוקשחים לרכב, רק"מ, מטוסים וספינות, פתרונות תקשורת, ארונות "19 למגוון סביבות עבודה, ועוד אביזרים. בין לקוחות החברה: משרד הביטחון, צה"ל, משטרת ישראל, תעשיות ביטחוניות וחברות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים