חנן ג'ינו, מנכ"ל ורינט ישראל – פורש

לאחר שלוש שנים בתפקיד מנכ"ל חטיבת המודיעין התקשורתי בחברה הגלובלית, וכן מנכ"ל הסניף הישראלי, מפנה ג'ינו את מקומו ● טרם נודע מי יחליף אותו

חנן ג'ינו, מנכ''ל ורינט. צילום: יח"צ

בתום שלוש שנים בתפקיד, חנן ג'ינו, מנכ"ל ורינט (Verint) ישראל, פורש מתפקידו.

ג'ינו החליף בתפקיד את מאיר שפרלינג, שקודם לתפקיד מנהל האסטרטגיה של החברה. טרם נודע מי יחליף אותו.

ג'ינו הגיע לוורינט מאורבוטק, בה ניהל שלוש חטיבות עסקיות. הוא הגיע לחברה לפני כשלוש שנים, בסמיכות זמנים לפיצול של ורינט מקומברס. את הקריירה שלו הוא התחיל כמהנדס בחברה של היזם דב מורן.

ג'ינו חבש בחברה שני כובעים: מנכ"ל חטיבת המודיעין התקשורתי בחברה הגלובלית, וכן מנכ"ל ורינט ישראל.

ורינט העולמית מעסיקה 5,000 עובדים, מתוכם 1,200 בישראל. כחברות נוספות הפועלות בתחום, גם היא חוותה את התחרות בשוק הסייבר כחלק מהתחרות בעולם הטכנולוגיה. במהלך תקופת ג'ינו כמנכ"ל, כוח האדם של החברה בישראל גדל ביותר מ-30%.

לחזות, להגיב ולבצע פעולות בהתאם

ורינט מספקת מערכות ושירותים בתחום המודיעין היישומי (Actionable Intelligence). תחום זה, שמתמודד עם הגידול העצום בכמויות המידע, מזקק ומנתח אותו, ומספק למקבלי ההחלטות בארגונים את התובנות הנדרשות כדי לחזות, להגיב ולבצע פעולות בהתאם. היקף מכירותיה עמד ב-2014 על 1.25 מיליארד דולר. רוב עובדי ורינט בארץ מועסקים בתחום המו"פ לאבטחה.

חטיבת אבטחת המידע (מודיעין תקשורתי) בראשה עמד ג'ינו היא אחת משלוש חטיבות בוורינט. היא עוסקת באיסוף מידע לטובת גופי ביון וגורמי אכיפה, בין היתר על ידי ביצוע מעקב דיגיטלי אחרי חשודים. בתוך החטיבה הלכה וצמחה בשנים האחרונות פעילות ההגנה בעולם הסייבר, בין השאר בשל רכישת תוכנת ההגנה של CyberVision – סטארט-אפ ישראלי שבראשו עמד בועז דולב, לשעבר מנהל ממשל זמין והעומד כיום בראש Clear Sky.

גוף הסייבר בוורינט מתמקד בבניית פלטפורמה אחודה ורחבה לגילוי ולחקירה של מתקפות APT. החטיבות הנוספות בחברה הן חטיבת המודיעין להידוק הקשר עם לקוחות וחטיבה העוסקת בהלימה של ארגונים לתקנות ולרגולציות.

לא התקבלה תגובת ורינט לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים