מצטרף לטרנד: רחוב סומסום ישקיע בסטארט-אפים חינוכיים

Sesame Workshop, הארגון ללא מטרות רווח שעומד מאחורי התוכנית המצליחה, הקים קרן הון-סיכון שתשקיע בסטארט-אפים שמטרתם לטפח את העתיד של דור העתיד

בא לשכונה בחור חדש? רחוב סומסום

Sesame Workshop, הארגון ללא מטרות רווח אשר עומד מאחורי "רחוב סומסום", רוצה לסייע לסטארט-אפים לעזור לילדים ולעצב את עתידם הטכנולוגי.

הארגון הודיע אתמול (ב') כי הוא מייסד קבוצה בשם Sesame Ventures אשר במידה רבה תהיה זרוע מייעצת שתתמקד בעבודה עם קרנות הון סיכון וסטארט-אפים אשר מתמקדים בהתפתחותם של ילדים.

כלומר, Sesame Ventures לא תממן חברות סטארט-אפ לגמרי בכוחות עצמה. במקום זה, היא תשתף פעולה עם קרנות הון סיכון קיימות למטרת השקתם של סטארט-אפים חדשים. "אם נתמקד בלעשות הכל בכוחות עצמנו בלבד, נוכל להשפיע", אומר ג'פרי דאן, הנשיא והמנכ"ל של Sesame Workshop. "אבל אם נשתף פעולה עם אחרים – נוכל להשפיע בצורה הרבה יותר משמעותית".

הראשונה בשיתופי הפעולה הינה Collaborative Fund של קרייג שפירו. ביחד ייקראו לקרן Collab+Sesame. בזמן ש-Collaborative Fund תנהל את הקרן השיתופית, Sesame Ventures תהיה מעורבת באופן פעיל בבחירת חברות הסטארט-אפ ובייעוץ המבוסס על ניסיונה בעולם הילדים ובעבודה איתם.

Collab+Sesame יתחילו עם 10 מיליון דולר במימון, כאשר עד מיליון דולר יילך לכל סטארט-אפ שיוחלט לתמוך בו. על אף שעדיין לא נבחרו סטארט-אפים להשקיע בהם, שפירו אמר כי הם מעוניינים בחברות ממגוון רחב של תחומים, כולל טכנולוגיה חינוכית, בריאות, תזונה, והתפתחות משפחתית. תחומים אלה יהיו כנראה העיקריים בהם תתמוך ותתמקד Sesame Ventures בשיתופי הפעולה העתידיים שלה.

סטארט-אפים שימומנו על ידי Sesame Ventures יקבלו גישה לחלק מהמשאבים של Sesame Workshop, משמע היכולת לעבוד עם מנהליה, או לקבל גישה לרשת שלה ולקשריה בתחום הבריאות, החינוך, ותחומים אחרים בעולם הילדים. מבחינה שיווקית מדובר ברווח לא קטן גם לארגון עצמו, שכן על פי דאן, בהחלט ישקלו לתת לסטארט-אפים להשתמש בדמויות רחוב סומסום אם הדבר יהיה הגיוני.

לא נתקבלה תגובה רשמית מקיפי בן קיפוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים