סיור וירטואלי חדש ייקח אתכם לביקור בארמון בקינגהאם

הודות לטכנולוגיה המודרנית המופלאה, כל אחד מאיתנו יכול לערוך ביקור וירטואלי בארבע תחנות הפאר הבולטות של הארמון ● מלאו מימיות

ניפגש בכניסה. ארמון בקינגהאם. צילום: BigStock

אם תמיד חשקתם בביקור בפנים ארמון בקינגהאם – אך לא הצלחתם להגיע ללונדון בדיוק בחלון ההזדמנויות בן החודשיים שבהם המלכה מבלה באחוזת בלמורל הסקוטית אז נפתחים שערי הארמון המלכותי לציבור – זוהי ידיעה בעבורכם. החידוש האינטרנטי העדכני ביותר מבית המלוכה הבריטי מספק גישה לפלא המלכותי הישר מכיסא המחשב שבביתכם, או אפילו ממקומות שונים אחרים דרך הנייד שבכף ידכם.

תודות לטכנולוגיה המודרנית המופלאה, עכשיו יכול כל אחד מאיתנו לערוך ביקור וירטואלי בארבע תחנות הפאר הבולטות של הסיור הסטנדרטי בארמון בקינגהאם – ב-Grand Staircase – גרם המדרגות הגדול; בחדר הכס; וכן בחדרים המכונים The Blue Drawing Room ו-The White Drawing Room.

נסיעה לאתרים ההיסטוריים המפורסמים ביותר בעולם באמצעות מציאות וירטואלית עדיין אינה נחשבת לדרך נפוצה מאוד לצריכת תיירות, אבל הצצה אינטראקטיבית עשירה ואיכותית אל תוך אחד המבנים היוקרתיים ביותר בבריטניה מוכיחה כי סיורי VR הם בהחלט העתיד. הסיור המכונה "Buckingham Palace Expedition" לוקח את הצופים לתיור בן 360 מעלות בכל שטח המגורים המלכותיים, וכל זאת תוך כדי קבלת אינפורמציה מודרכת שחושפת בפני הצופים גם חלק מסודותיו של המקום.

לקלף את הזוהר המלכותי

האחראי הבכיר על משק הבית בארמון, סגן אדמירל צ'ארלס אנתוני ג'ונסטון-ברט, מזמין את הצופים להיכנס לטירה, אל מה שמתברר כמבט אינטימי מפתיע על ביתה של מלכת אנגליה. אל ג'ונסטון-ברט מצטרפת בסיור הווירטואלי אנה ריינולדס, האוצרת הרשמית של כל הציורים בארמון, שמקלפת את הזוהר המלכותי מהמראות הנגלים לעינינו ומשתמשת בסביבת ה-VR כדי למשוך את הצופים עמוק יותר אל תוך ההיסטוריה של המבנה.

הסיור הווירטואלי הוא חלק מתכנית המשלחות של גוגל (Google's Expeditions program) אשר נוסעת ברחבי העולם בכדי למצוא מקומות חשובים שיכולים לקרום עור וגידים ולהגיע אל עיניים רחוקות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת המבוססת על צילום וידיאו של 360 מעלות.

בדצמבר האחרון הציעה גוגל (Google) סיור דומה בסגנון מציאות ווירטואלית בבית הלבן, שגם הוא נערך בחסות מומחים שהציעו יחד עם המראות מבט מעמיק יותר לתוך ההיסטוריה של האתר.

ארמון בקינגהאם הציע גישה וירטואלית סטטית לבניין כבר מאז 2013, אבל סיור מודרך בווידיאו סראונד באמת מעצים את החוויה לרמה חדשה. אם מעולם לא חשבתם על נסיעה לארמון המלכותי מובטח לכם שהסיור הווירטואלי הזה יגרום לכם לשנות את עמדתכם ולרצות לבקר בביתה של המלכה, ויפה שעה אחת קודם.

לשם צפייה בסיור ניתן להשתמש אפליקציית יוטיוב (YouTube) בטלפון החכם או פשוט להפעיל את הסרטון האינטראקטיבי שלמעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים