שני מוצרים ישראליים זכו בקטגוריית הגאדג'טים בתערוכת CES

המוצרים המדוברים הם מצלמת מציאות מדומה של HumanEyes ואפליקציה של Steam CC ליצירת תמונות מותאמות אישית על גבי ספל קפה ● שתי החברות הן חלק מלנדא ונצ'רס של בני לנדא

איך אתם אוהבים את ה-Ripples על הקפה שלכם?

שני מוצרים ישראליים – Ripple Maker של Steam CC ו-VUZE של HumanEyes Technologies – זכו בקטגוריית The Last Gadget Standing Award, כחלק מתערוכת CES בלאס וגאס. ה-Ripple Maker הוכתר ב-Online Winner וה-Vuze – כ-Live Winner. הם גברו על גאדג'טים ופיתוחים רבים אחרים מרחבי העולם.

Steam CC ו-HumanEyes Technologies נכללות בפורטפוליו החברות של לנדא ונצ'רס, קרן ההשקעות של תעשיין ההיי-טק בני לנדא. לדברי לנדא, "שתי החברות האלה הן דוגמה לטכנולוגיות הפנטסטיות שישראל מסוגלת להציע לעולם".

מסרים מותאמים אישית בספל הקפה

ה-Ripple Maker, שזכה לתשומת לב רבה ב-CES, יכול לייצר תמונה או מסר מתוך הטלפון החכם על גבי קצף החלב בקפה לאטה, בקפוצ'ינו או במשקאות מוקצפים אחרים.

קפה ברזולוציה גבוהה

דמויות ה-Ripples – התמונה או המסר הללו – מיוצרות ברזולוציה גבוהה ומודפסות מתמצית קפה בתוך שניות, באמצעות טכנולוגיות דפוס חדשניות שרשומות בפטנטים. בתי קפה, מסעדות, סוויטות אירוח או תחנות למכירת קפה יכולים לבחור ולצייר דמויות Ripples מתוך קטלוג נרחב. בנוסף, לקוחות יכולים להעלות תמונה, דמות או מסר כלשהם באמצעות אפליקציה.

מציאות וירטואלית להמונים

VUZE היא מצלמה וחבילת תוכנה לצריכה המונית. המוצר מהווה חלק מאחד הטרנדים המדוברים כיום – מציאות מדומה בתלת מימד.

מבט מהמצלמה של Vuze

בדרך כלל, ההפקה בתחום מחייבת ציוד טכני מסובך והעלויות גבוהות. מהחברה נמסר כי היא פישטה ב-VUZE כל היבט ביצירת תוכן של מציאות מדומה בתלת מימד – החל מצילום דמות דרך סרטון וידיאו ועד לעריכת קטעי צילום ופלייבקים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    נשמע ונראֶה מדהים, אך הייתי רוצה לקבל הסבר טכני מפורט, איך זה נעשה. תודה.

אירועים קרובים