בעקבות השעייתו של אייל קופיט: יוסי פיקל מונה כמנכ"ל הזמני של EMC ישראל

פיקל ייכנס לתפקידו בקרוב, לאחר שהמנכ"ל הטרי, אייל קופיט, הושעה מתפקידו מאחר שלא מסר להנהלת החברה, כי ישב שנה בכלא ● כהונתו של פיקל היא זמנית, עד שיימצא מנכ"ל קבוע לסניף הישראלי של EMC

יוסי פיקל מונה כמנכ"ל זמני של EMC ישראל, לאחר השעייתו מהתפקיד של אייל קופיט בסוף השבוע האחרון. הוא יכהן כמנכ"ל זמני, עד למציאת מחליף קבוע.

פיקל מביא עמו לתפקיד ניסיון רב שנים בשוק ה-IT. הוא הקים את הסניף הישראלי של EMC ב-1996 ושימש כמנהלו עד 1999. לאחר מכן, מונה פיקל למנהל האזורי של אזור מזרח אגן הים התיכון ודרום אפריקה בחברה. בין 2005 ל-2009 ניהל פיקל את מדינות החלק המזרחי של המזרח התיכון, בהן ישראל, תורכיה ויוון. לפני כשנה מונה למנהל אזורי לפעילות עסקית ומכירות למוצרי איומגה (Iomega), חברה אחות של EMC.

השעייתו של קופיט באה לאחר שכיהן בתפקיד שבועיים בלבד. ההנהלה החליטה להשעות אותו לאחר שהוא לא מסר לה, כי ריצה שנת מאסר בגין עבירות מס שביצע בחלק מהחברות שהקים בעבר. ככל הנראה, הוא לא סיפק עובדה זו גם להנהלת נט-אפ (NetApp), שבה הועסק לפני שעבר ל-EMC. השבוע תחל ב-EMC בדיקה בעניין, על מנת לחקור כיצד מונה מנהל לסניף הישראלי של החברה מבלי שעברו נבדק. גורמים בענף אמרו לאנשים ומחשבים, כי "רמת הבדיקה שאותה ניתן לערוך למועמדים למשרות היא מוגבלת, בשל היבטי צנעת הפרט". בכל מקרה, ב-EMC יבדקו, ככל הנראה, האם הבעיה הייתה בהעלמת פרטים מצידו של קופיט על עברו, או בחברת כוח האדם שביצעה את ההשמה עבור EMC.

קופיט עצמו מונה לתפקיד לאחר שביום חמישי לפני שבועיים הודיעה הנהלת EMC למשה בראונר, כי הוא לא יכהן יותר כמנכ"ל הסניף הישראלי של החברה. זאת, לאחר למעלה מעשור שהוא שימש בו. בראונר ביקש לסיים את תפקידו כבר לפני זמן רב. לאנשים ומחשבים נודע, כי המועמדים להחליף את בראונר היו מתוך הסניף הישראלי של החברה, לצד מנהלים מחברות אחרות בענף.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של קופיט.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    שוב הכפשות! עדיין לא נקבע שקופיט מוחלף. לקראת סוף השבוע, אני מקווה שהמכפישים יאלצו לבלוע כובע ולחפש עבודה חדשה. ב-EMC כניראה הם לא ימשיכו (גם לא בתפקידם הקיים!)

  2. אחד מבפנים- די לטייח

    למה ללכת ברמיזות? הסוס הוא סוס פוני שמאז שהחליף את עודד טל נהיה מגעיל לעבוד ב EMC, האיש עסוק רק בתככים וקידום עצמו ומקורביו- מתאים להיות עסקן פוליטי- לא מנהל בחברה עם ערכים , הלוואי ויעוף אחרי שיגלו שהוא עומד מאחורי ההדלפה לעיתונות במקום הבדיקה בבית שרק גרמה לפגיעה בשמה הטוב של EMC. יוסי- בהצלחה! אתה אכן הישועה במצב זה ותעיף כבר את הפוני מהעינים שלנו

  3. מקור בכיר

    המועמדים להחליף את בראונר היו מתוך הסניף הישראלי של החברה - יש כאלה סוסים שחשבו שהם מועמדים... לא להתבלבל ..הם גם אלה שהכפישו ... וכנראה ימשיכו..

אירועים קרובים