שני סמנכ"לים חדשים בפלאפון: אילן סיגל ונמרוד בן טוב

סיגל מונה לסמנכ"ל השיווק במקומו של אסף עופר, ובן טוב יחליף את דורון קורץ כסמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיה

שני סמנכ"לים חדשים בפלאפון. מימין: אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק, ונמרוד בן טוב, סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיה. צילום: יח"צ

פלאפון הודיעה היום (ג') על שני מינויים בכירים: אילן סיגל ימונה לסמנכ"ל השיווק ונמרוד בן טוב לסמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיה. הם יחליפו את אסף עופר ודורון קורץ, בהתאמה. המינויים כפופים לאישור דירקטוריון החברה.

סיגל (40) כיהן בשמונה השנים האחרונות בכמה תפקידים בכירים בבזק, האחרון שבהם כממלא מקום סמנכ"ל השיווק וראש אגף שיווק פרטי וסוהו. הוא היה שותף בבזק להתוויית האסטרטגיה השיווקית למגזר הפרטי והסוהו, כמו גם בפעילויות החברה למיצובה מחדש כחדשנית. בתפקידיו היה אחראי על ניהול ההכנסות והלקוחות של כל שירותי החברה, וכן על תקציב השיווק והפרסום. מפלאפון נמסר כי לסיגל הבנה רבה בתחומי הדיגיטל והאינטרנט, וקודם לתפקידו בבזק שימש כמנהל שיווק באינטרנט זהב וב-012. הוא בעל תואר שני מהקריה האקדמית אונו.

בן טוב (55) שימש בחצי שנה האחרונה כמנהל אגף הנדסת הרדיו והרשת בחברה, והוביל תהליך מורכב של איחוד אגף הנדסת רדיו וטכנולוגיות עם אגף הנדסת הרשת ויישומים סלולריים. הוא יוביל בתפקידו החדש את כל הפעילות ההנדסית בפלאפון, תוך ראייה מערכתית כוללת לשנים הקרובות.

לבן טוב תעודת בוגר הנדסת חשמל בטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. לפני שהחל לעבוד בפלאפון הוא שימש כסמנכ"ל ההנדסה בגולן טלקום והיה ממקימי החברה. את דרכו המקצועית החל בן טוב בסלקום, ושימש בה במגוון תפקידים במשך 10 שנים, כשהאחרון שבהם היה סמנכ"ל ההנדסה.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "מדובר בשני מנהלים בעלי ניסיון עשיר ומוכח בשוק התקשורת, שהפגינו בתפקידיהם הקודמים עשייה חדשנית והביאו עמם זווית ראייה שונה. הצטרפותם להנהלת החברה תאפשר לנו להמשיך ולהוביל יחד את שוק הסלולר גם בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים