זאק נלסון, NetSuite: "אנחנו בתחילת מסע בן 20 שנה להחלפת ERP בארגונים"

נלסון, מנכ"ל החברה, התראיין בעקבות תוצאות רבעוניות של החברה בראשותו ● החברה מספקת פתרון ERP המבוסס ענן, המותקן ביותר מ-24 אלף ארגונים ביותר ממאה מדינות שונות ● בישראל, One1 מונתה למפיצה

זאק נלסון, מנכ''ל NetSuite

"ארגונים מתקשים לשנות את מערכות ה-ERP שלהם, וזה נובע בשל המורכבות של המערכות ושמרנות המשתמשים. אם אתה לא חולה, אינך מחליף את לבך. ERP זו מערכת ליבה, ואנחנו רק בתחילתו של מסע בן עשרים שנה להחליף את מערכות ה-ERP בארגונים". כך אמר זאק נלסון, מנכ"ל NetSuite.

נלסון התראיין לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית בעקבות תוצאות רבעוניות של החברה בראשותו. NetSuite מספקת פתרון ERP המבוסס ענן, המותקן ביותר מ-24 אלף ארגונים ביותר ממאה מדינות שונות. החברה נוסדה ב-1998, עוד בטרם מישהו דיבר על מודל מחשוב בענן, והונפקה ב-2007. זה שמונה רבעונים ברציפות הרווח שלה צומח ביותר מ-30%, ושווי השוק שלה כיום עומד על שבעה מיליארד דולר.

"היינו הראשונים לספק ביעילות יישום בענן", אומר נלסון. "הרעיון היה לבנות מערכת לניהול עסק, ועל הדרך לספק אותה דרך האינטרנט".

מימין: רומן מיטשל, מנהל חטיבת One1UP בקבוצת One1, מרטין פיינטר, מנהל מכירות וערוצי הפצה, NetSuite לאזור EMEA

מימין: רומן מיטשל, מנהל חטיבת One1UP בקבוצת One1, מרטין פיינטר, מנהל מכירות וערוצי הפצה, NetSuite לאזור EMEA

כיום בענן יש ספקיות IT רבות, ובעולם ה-ERP בענן ניתן למנות בין השאר את Workday, סאפ (SAP), אורקל (Oracle). "לחלקן יש עוד דרך ארוכה לעבור עד שהן יהיו באופן מהותי בשוק זה", אמר נלסון.

לארי אליסון, מייסד ויו"ר אורקל, וה-CTO שלה, היה בין המשקיעים הראשונים בחברה, והוא בעל מניות חשוב בה. נלסון ואוון גולדברג, מייסד NetSuite – שניהם עובדי אורקל לשעבר. "יש בחברה שלנו הרבה מה-DNA של אורקל", אמר נלסון וסיכם כי "כל חברה היא חברת ענן היום, כך אני מאמין, ללא קשר לתעשייה בה היא פועלת. הענן הוא ארכיטקטורת המחשוב האחרונה: מה עוד יש לעשות אחרי שכל המידע שלך זמין מכל מכשיר בכל עת? חברות כמו אובר (Uber) ו-Airbnb לא היו יכולות להיוולד לפני הענן. אנו רק בתחילת המסע".

ERP בענן לארגוני SMB

קבוצת One1 חתמה על הסכם הפצה עם NetSuite האמריקנית, במסגרתו תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP בענן של NetSuite בקרב ארגוני SMB בישראל. ההסכם, נמסר, "יאפשר ל-One1 לספק מענה מקיף לביקוש הגובר בקרב ארגונים בגודל בינוני וקטן לפתרונות ERP מבוססי ענן, אשר מאפשרים גמישות, עליה מהירה לאוויר, וחיסכון משמעותי בעלויות החומרה ותשתיות המחשוב. פתרון NetSuite ERP מספק את כל היכולות הנדרשות לניהול ארגון צומח, גמיש ומשגשג, בעזרת פונקציונליות עשירה ופלטפורמה גמישה לניהול משאבי הארגון".

רומן מיטשל, מנהל חטיבת One1UP בקבוצת One1, אמר כי "מוצרי NetSuite משמשים בהצלחה מיליוני משתמשים ברחבי העולם. הפתרונות של NetSuite מספקים מענה טכנולוגי המבוסס לחלוטין על מחשוב ענן. בכך הם מאפשרים לארגונים להטמיע ERP חדשני בזמן קצר וגם לחסוך את הצורך בתשתיות מחשוב כבדות ויקרות". לדבריו, "בשל כך, פתרונות אלה מהווים הזדמנות עבור ארגוני SMB, הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העסקית. התוספת של פתרונות NetSuite להיצע פתרונות ה-ERP של One1, הכוללים את אורקל, סאפ ו-One1View – מאפשר לנו לספק מענה למגוון לקוחות בהתאם לצורכיהם, תחת קורת גג אחת".

מרטין פיינטר, מנהל מכירות וערוצי הפצה NetSuite לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה), אמר כי "אנו צופים שותפות פורה ומוצלחת עם One1 בשוק הישראלי, שתתבסס על שילוב בין הפלטפורמה הטכנולוגית של NetSuite לבין הניסיון וההיכרות העמוקה שיש ל-One1 עם השוק ועם הצרכים הייחודיים של ארגונים מכל המגזרים העסקיים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים