NessPRO תייצג ותשווק בישראל את פתרונות DBmaestro

מוצר הדגל של החברה, DBmaestro TeamWork, תומך בתהליכי פיתוח אג'ייל, Continuous Integration ,Continuous Delivery ו-DevOps במסדי נתונים ● TeamWork מייעל את הניהול של תהליכי הפיתוח ואת האכיפה של מדיניות ביצוע השינויים

דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, חתמה על הסכם נציגות עם DBmaestro, המתמחה בתחום פתרונות DevOps למסדי נתונים. במסגרת ההסכם תשווק NessPRO את פתרונותיה של DBmaestro בישראל.

מוצר הדגל של החברה, DBmaestro TeamWork, תומך בתהליכי פיתוח אג'ייל,Continuous Integration, Continuous Delivery ו-DevOps במסדי נתונים. TeamWork מייעל את הניהול של תהליכי הפיתוח ואת האכיפה של מדיניות ביצוע השינויים.

הפתרון מחזק את שיתוף הפעולה הצוותי ותומך בעמידה בדרישות הרגולציה וציות להן, דבר המחייב תיעוד של כלל השינויים במסדי הנתונים ודיווחם לרשויות המתאימות.
באמצעות DBmaestro, ארגונים יכולים לייבא את ההצלחה של פרקטיקת ה-DevOps לעולם מסדי הנתונים על ידי ביצוע אוטומציה של תהליכי הפיתוח והעברה בין סביבות, אכיפת מנגנוני אבטחה, והפחתת הסיכונים הכרוכים בתהליך.

לסייע לחברות וארגונים בישראל להעמיק את השימוש בתהליכי DevOps

"השותפות עם NessPRO היא ביטוי למחויבותנו לסייע לחברות וארגונים בישראל להעמיק את השימוש בתהליכי DevOps", אמר יריב טבק, מנכ"ל DBmaestro. "ארגונים ברחבי העולם מגבירים כיום את השימוש בתהליכי DevOps תוך שיפור היתרון התחרותי שלהם, ביטול סיכונים פוטנציאליים בפיתוח בסיסי נתונים והפחתת עלויות ה-deployment".

"חתימת הסכם הנציגות עם DBmaestro היא צעד נוסף בבניית סל מוצרים רחב ומוביל בנושא DevOps", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "לנס צוות מיומן של מומחי יישום DevOps ושילוב הנציגות עם היכולות הקיימות בנס יאפשר קפיצת מדרגה במתן פתרונות מקצועיים לשוק כולו" הוסיף דבורסקי.

"מוצרי DBmaestro הינם בעלי ערך רב לכל העוסקים בפיתוח, deployment וניהול של בסיסי נתונים", אמר רמי אייזנברג, מנהל תחום מערכות מרכזיות ב-NessPRO. "המוצרים מפחיתים את הסיכונים הכרוכים בפיתוח, סינכרוניזציה ותחזוקה של בסיסי נתונים ומשפרים במידה ניכרת את יעילותם של מנהלי בסיס הנתונים, המפתחים וכל הצוות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים